|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:02.12 | | 103.0   | 2. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RUBIKIS Kristaps Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:16.41 | +14.29 +14.29 | 100.1 +1.04 | 3. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Kardankurvi Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:25.43 | +23.30 +9.01 | 98.3 +1.69 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Fiat Punto S1600 | S1600 | 08:45.78 | +43.66 +20.35 | 94.5 +3.16 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAJDLA Miroslav Peugeot 206 S1600 | S1600 | 09:03.31 | +1:01.19 +17.53 | 91.4 +4.43 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 09:34.01 | +1:31.89 +30.70 | 86.5 +6.66 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | OSUCHOWSKI Jacek Fiat Punto S1600 | S1600 | 09:35.96 | +1:33.84 +1.95 | 86.3 +6.80 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLIK Mira Opel Corsa S1600 | S1600 | 11:15.42 | +3:13.30 +1:39.46 | 73.6 +14.01 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 15:50.10 | | 104.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RUBIKIS Kristaps Opel Corsa S1600 | S1600 | 16:23.92 | +33.82 +33.82 | 100.6 +1.23 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Kardankurvi Opel Corsa S1600 | S1600 | 17:00.22 | +1:10.12 +36.29 | 97.0 +2.55 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | OSUCHOWSKI Jacek Fiat Punto S1600 | S1600 | 18:17.41 | +2:27.31 +1:17.19 | 90.2 +5.36 | 5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALEK Vlasta Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 18:18.96 | +2:28.86 +1.55 | 90.1 +5.41 | 6. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Fiat Punto S1600 | S1600 | 18:38.50 | +2:48.40 +19.54 | 88.5 +6.12 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAJDLA Miroslav Peugeot 206 S1600 | S1600 | 18:42.54 | +2:52.44 +4.04 | 88.2 +6.27 | 8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVLIK Mira Opel Corsa S1600 | S1600 | 21:49.20 | +5:59.10 +3:06.66 | 75.6 +13.06 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KUNCL Karel | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 02:36.34 | 05:33.36 | 08:02.12 | | RUBIKIS Kristaps | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:09.18 | +00:01.10 | +00:14.29 | | Kardankurvi | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:10.55 | +00:11.31 | +00:23.30 | | TEPLY Radek | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:21.45 | +00:24.69 | +00:43.65 | | PAJDLA Miroslav | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:19.07 | +00:32.08 | +01:01.19 | | VALEK Vlasta | Skoda Fabia Kit Car | S1600 | Suchá šotolina | +01:15.81 | +01:17.70 | +01:31.88 | C | OSUCHOWSKI Jacek | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:32.20 | +01:22.28 | +01:33.83 | | PAVLIK Mira | Opel Corsa S1600 | S1600 | Šotolinová intermedia | +00:32.99 | +02:43.60 | +03:13.29 | C | Gruszkoś andrzej | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:23.40 | --:--:-- | --:--:-- | | Mogiel | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:25.26 | +00:40.68 | --:--:-- | C | karally | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|