# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHROBAK Piotr Fiat Punto S1600 | S1600 | 25:11.23 | | 99.1   |
2. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Matthias Fulczyk Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:45.92 | +34.69 +34.69 | 96.9 +0.83 |
3. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Renault Clio S1600 | S1600 | 30:40.12 05:00.00 | +5:28.89 +4:54.20 | 81.4 +7.91 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ANDRZEJAK Filip Renault Clio S1600 | S1600 | 31:08.69 05:00.00 | +5:57.46 +28.57 | 80.1 +8.59 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAPOTOCKY Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 40:56.81 15:00.00 | +15:45.58 +9:48.12 | 61.0 +22.73 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Majcher Renault Clio R3 | S1600 | 41:31.98 15:00.00 | +16:20.76 +35.18 | 60.1 +23.58 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FADLER Matej MG ZR Super 1600 | S1600 | 43:20.76 15:00.00 | +18:09.53 +1:48.77 | 57.6 +26.19 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | JF Racing Opel Corsa S1600 | S1600 | 44:51.28 20:00.00 | +19:40.05 +1:30.52 | 55.6 +28.37 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZABA Piotr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 45:11.57 20:00.00 | +20:00.33 +20.29 | 55.2 +28.85 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Kuba Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 46:02.01 20:00.00 | +20:50.78 +50.44 | 54.2 +30.07 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRENEK Alex Suzuki Swift S1600 | S1600 | 49:44.91 25:00.00 | +24:33.68 +3:42.90 | 50.2 +35.42 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | andriukas Suzuki Swift S1600 | S1600 | 49:57.71 25:00.00 | +24:46.48 +12.80 | 50.0 +35.73 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | OKRENT Adrian Opel Corsa S1600 | S1600 | 50:11.37 25:00.00 | +25:00.14 +13.66 | 49.7 +36.06 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MILOSTNY Karel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 50:16.54 25:00.00 | +25:05.31 +5.17 | 49.6 +36.19 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Brais Bello Citroen Saxo S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +3:55.08 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ABUIN pipe Peugeot 206 S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | LEMUT Matej Renault Clio R3 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JUNG Jakub Ford Fiesta S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Lukas Renault Clio S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | olla31 Ford Fiesta S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | andre Opel Corsa S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BALOUN Radim Ford Fiesta S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHTAR Jiri ml. Citroen C2 S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRPELAN Michal Peugeot 206 S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JATEL Radek Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Brian Rall MG ZR S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CYREK Grzegorz Renault Clio S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | A.Politikin Peugeot 206 S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
= | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Vaso Citroen C2 S1600 | S1600 | 54:11.62 30:00.00 | +29:00.39 +0.00 | 46.1 +41.84 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemek MAKÓWKA Peugeot 206 S1600 | S1600 | 54:21.62 30:10.00 | +29:10.39 +10.00 | 45.9 +42.08 |
= | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Bulgaria Bulgaria](images/flgs/BG.gif) | DIMOV Georgi Ford Fiesta S1600 | S1600 | 54:21.62 30:10.00 | +29:10.39 +0.00 | 45.9 +42.08 |