|
6. WROC10 - Recce
Recce for round 6 of WROC 2010
info: rbrbr.activeboard.com
7.6.2010 0:01 - 9.6.2010 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 8 - Felizes Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | TOMECEK Libor Peugeot 206 S1600 | S1600 | 03:50.52 | | 107.8   | 2. | | JAROS Artur Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:59.79 | +9.27 +9.27 | 103.6 +1.34 | 3. | | post mortem Fiat Punto S1600 | S1600 | 04:31.05 | +40.53 +31.26 | 91.6 +5.87 | 4. | | CHADIM Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 04:54.61 | +1:04.09 +23.56 | 84.3 +9.29 | 5. | | SOUZA JUNIOR Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:17.39 | +1:26.87 +22.79 | 78.3 +12.59 | 6. | | WOTROBA Marcelo Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 05:29.65 | +1:39.13 +12.26 | 75.4 +14.37 | 7. | | Jose golpe Renault Clio S1600 | S1600 | 08:50.52 05:00.00 | +5:00.00 +3:20.87 | 46.8 +43.48 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TOMECEK Libor Peugeot 206 S1600 | S1600 | 32:49.28 | | 97.3   | 2. | | | JAROS Artur Ford Fiesta S1600 | S1600 | 34:42.41 | +1:53.13 +1:53.13 | 92.0 +2.13 | 3. | | | post mortem Fiat Punto S1600 | S1600 | 39:58.46 | +7:09.18 +5:16.05 | 79.9 +8.07 | 4. | +1 | | WOTROBA Marcelo Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 42:17.06 | +9:27.78 +2:18.60 | 75.5 +10.67 | 5. | +1 | | CHADIM Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 45:21.92 05:00.00 | +12:32.64 +3:04.86 | 70.4 +14.15 | 6. | +1 | | SOUZA JUNIOR Peugeot 206 S1600 | S1600 | 48:35.50 05:00.00 | +15:46.22 +3:13.58 | 65.7 +17.79 | 7. | +1 | | Jose golpe Renault Clio S1600 | S1600 | 59:29.65 25:10.00 | +26:40.37 +10:54.15 | 53.7 +30.08 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|