|
test tr
test tr
31.12.2010 11:15 - 6.1.2011 23:59 |
123 |
RZ/SS 1 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HOFFMANN Jakub Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:13.65 | | 76.1   | 2. | | STEINER Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:15.28 | +1.63 +1.63 | 75.8 +0.21 | 3. | | PECHA Stanislav Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:16.01 | +2.36 +0.73 | 75.6 +0.30 | 4. | | DUBOVAN Mario Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:27.17 | +13.52 +11.15 | 73.5 +1.71 | 5. | | MOLITOR Pavel Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:38.65 | +25.00 +11.48 | 71.3 +3.16 | 6. | | PLESNIK Martin Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:38.74 | +25.09 +0.09 | 71.3 +3.18 | 7. | | MUDRIK Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:40.96 | +27.31 +2.22 | 70.9 +3.46 | 8. | | SAMSA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:07.11 | +1:53.46 +1:26.15 | 58.4 +14.36 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HOFFMANN Jakub Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:13.65 | | 76.1   | 2. | | STEINER Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:15.28 | +1.63 +1.63 | 75.8 +0.21 | 3. | | PECHA Stanislav Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:16.01 | +2.36 +0.73 | 75.6 +0.30 | 4. | | DUBOVAN Mario Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:27.17 | +13.52 +11.15 | 73.5 +1.71 | 5. | | MOLITOR Pavel Opel Corsa S1600 | S1600 | 06:38.65 | +25.00 +11.48 | 71.3 +3.16 | 6. | | PLESNIK Martin Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:38.74 | +25.09 +0.09 | 71.3 +3.18 | 7. | | MUDRIK Martin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:40.96 | +27.31 +2.22 | 70.9 +3.46 | 8. | | SAMSA Petr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:07.11 | +1:53.46 +1:26.15 | 58.4 +14.36 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|