|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 05:03.34 | | 93.8   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANAC Ondrej Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:09.64 | +6.29 +6.29 | 91.8 +0.80 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:21.33 | +17.98 +11.70 | 88.5 +2.28 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVY Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 05:30.79 | +27.45 +9.44 | 86.0 +3.47 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HROCH Marek Renault Clio S1600 | S1600 | 05:36.80 | +33.46 +6.01 | 84.4 +4.23 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Vojtech Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 06:26.69 | +1:23.35 +49.89 | 73.5 +10.55 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAJGAR Petr Renault Clio S1600 | S1600 | 07:03.34 02:00.00 | +2:00.00 +36.65 | 67.2 +15.19 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CECH Mira Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:03.34 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 67.2 +15.19 | = | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOMOLA Matej Renault Clio S1600 | S1600 | 07:03.34 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 67.2 +15.19 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 07:39.12 | | 97.2   | 2. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:05.71 | +26.59 +26.59 | 91.9 +2.14 | 3. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVY Karel Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:15.31 | +36.19 +9.60 | 90.1 +2.92 | 4. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Vojtech Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 09:13.76 | +1:34.65 +58.45 | 80.6 +7.63 | 5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HROCH Marek Renault Clio S1600 | S1600 | 09:18.84 | +1:39.73 +5.08 | 79.9 +8.04 | 6. | -4 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HOMOLA Matej Renault Clio S1600 | S1600 | 09:41.74 02:00.00 | +2:02.63 +22.90 | 76.7 +9.89 | 7. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CECH Mira Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:41.86 02:00.00 | +2:02.75 +0.12 | 76.7 +9.90 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANAC Ondrej Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:45.41 02:00.00 | +2:06.29 +3.54 | 76.3 +10.18 | 9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAJGAR Petr Renault Clio S1600 | S1600 | 11:39.12 04:00.00 | +4:00.00 +1:53.71 | 63.9 +19.35 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
HOFFMANN Jakub | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Slicky | 01:49.03 | 03:21.47 | 05:03.34 | C | JANAC Ondrej | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Slicky | +00:01.81 | +00:03.90 | +00:06.29 | | TEPLY Radek | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Slicky | +00:05.25 | +00:12.82 | +00:17.99 | | NOVY Karel | Opel Corsa S1600 | S1600 | Slicky | +00:06.06 | +00:19.01 | +00:27.44 | | HROCH Marek | Renault Clio S1600 | S1600 | Slicky | +00:09.14 | +00:20.23 | +00:33.45 | | MUDRAK Vojtech | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Slicky | +00:06.09 | +00:17.02 | +01:23.34 | C | CECH Mira | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Slicky | +00:01.54 | --:--:-- | +02:00.00 | | HOMOLA Matej | Renault Clio S1600 | S1600 | Slicky | +00:02.69 | --:--:-- | +02:00.00 | | BAJGAR Petr | Renault Clio S1600 | S1600 | Slicky | +00:06.56 | --:--:-- | +02:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|