|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STENER Pawel Renault Clio S1600 | S1600 | 02:04.22 | | 144.9   | 2. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 02:10.61 | +6.39 +6.39 | 137.8 +1.28 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GIZICKY Petr Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 02:15.96 | +11.74 +5.35 | 132.4 +2.35 | 4. | | Mikko Brandtell Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:16.91 | +12.69 +0.95 | 131.5 +2.54 | 5. | | M.G Renault Clio S1600 | S1600 | 02:26.82 | +22.60 +9.91 | 122.6 +4.52 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Penkava Jirgen Renault Clio S1600 | S1600 | 02:27.85 | +23.63 +1.04 | 121.7 +4.73 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STUCHLIK Marek Opel Corsa S1600 | S1600 | 02:31.25 | +27.03 +3.40 | 119.0 +5.41 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Regin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:11.27 | +1:07.05 +40.02 | 94.1 +13.41 | 9. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | RedBullko111 Suzuki Swift S1600 | S1600 | 03:15.14 | +1:10.92 +3.87 | 92.2 +14.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STENER Pawel Renault Clio S1600 | S1600 | 03:25.21 | | 126.3   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 03:33.68 | +8.46 +8.46 | 121.3 +1.18 | 3. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GIZICKY Petr Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 03:42.39 | +17.17 +8.71 | 116.6 +2.39 | 4. | -1 | | Mikko Brandtell Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:42.52 | +17.30 +0.14 | 116.5 +2.40 | 5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STUCHLIK Marek Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:00.64 | +35.42 +18.12 | 107.7 +4.92 | 6. | +4 | | M.G Renault Clio S1600 | S1600 | 04:02.57 | +37.36 +1.94 | 106.9 +5.19 | 7. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Penkava Jirgen Renault Clio S1600 | S1600 | 04:06.06 | +40.85 +3.49 | 105.3 +5.67 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Regin Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:42.15 | +1:16.94 +36.09 | 91.9 +10.69 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | RedBullko111 Suzuki Swift S1600 | S1600 | 04:49.33 | +1:24.12 +7.19 | 89.6 +11.68 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
STENER Pawel | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 00:44.14 | 01:22.83 | 02:04.22 | | KOCHETKOV Anton | Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.39 | +00:03.36 | +00:06.39 | | GIZICKY Petr | Suzuki Ignis S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.49 | +00:08.07 | +00:11.74 | | Mikko Brandtell | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:01.58 | +00:05.43 | +00:12.68 | | M.G | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:03.61 | +00:06.70 | +00:22.59 | | Penkava Jirgen | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.47 | +00:13.46 | +00:23.62 | | STUCHLIK Marek | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:08.36 | +00:18.03 | +00:27.02 | | Regin | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:50.24 | +00:58.10 | +01:07.04 | | RedBullko111 | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:06.91 | +00:14.80 | +01:10.91 | | Krzysztof Starkowicz | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:02.28 | +00:04.18 | --:--:-- | | krzysiek_poducha | Renault Clio S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|