|
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Sten Servet Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:03.21 | | 127.3   | 2. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Robin HALLMAN Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:04.49 | +1.28 +1.28 | 126.6 +0.15 | 3. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | POPOV Vasiliy MG ZR Super 1600 | S1600 | 04:41.31 | +38.09 +36.82 | 110.1 +4.43 | 4. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Antonio Alcides Fiat Punto S1600 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +21.91 | 102.1 +6.98 | = | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | LOBOREC Tin Suzuki Swift S1600 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 102.1 +6.98 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 102.1 +6.98 | = | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | GRICIUS Vytautas Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 102.1 +6.98 | = | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Imre Aasakivi Renault Clio R3 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 102.1 +6.98 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gruszkoś andrzej Citroen Saxo S1600 | S1600 | 05:03.21 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 102.1 +6.98 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Sten Servet Citroen C2 S1600 | S1600 | 09:23.48 | | 132.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Robin HALLMAN Opel Corsa S1600 | S1600 | 09:27.56 | +4.08 +4.08 | 131.3 +0.20 | 3. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | POPOV Vasiliy MG ZR Super 1600 | S1600 | 11:05.75 | +1:42.27 +1:38.19 | 111.9 +4.94 | 4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gruszkoś andrzej Citroen Saxo S1600 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +1:17.69 | 100.2 +8.69 | = | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Imre Aasakivi Renault Clio R3 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +0.00 | 100.2 +8.69 | = | +1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | GRICIUS Vytautas Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +0.00 | 100.2 +8.69 | = | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +0.00 | 100.2 +8.69 | = | +1 | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | LOBOREC Tin Suzuki Swift S1600 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +0.00 | 100.2 +8.69 | = | +1 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Antonio Alcides Fiat Punto S1600 | S1600 | 12:23.44 03:00.00 | +2:59.96 +0.00 | 100.2 +8.69 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
Sten Servet | Citroen C2 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | 01:17.51 | 02:41.72 | 04:03.21 | | Robin HALLMAN | Opel Corsa S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:00.13 | +00:00.54 | +00:01.27 | C | POPOV Vasiliy | MG ZR Super 1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:11.55 | +00:24.86 | +00:38.09 | | Gruszkoś andrzej | Citroen Saxo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | Antonio Alcides | Fiat Punto S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | LOBOREC Tin | Suzuki Swift S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | WACH Tomek | Ford Fiesta S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | GRICIUS Vytautas | Volkswagen Polo S1600 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | Imre Aasakivi | Renault Clio R3 | S1600 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | Manuel Tavares | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Suchá šotolina | +00:05.12 | +00:08.40 | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|