|
Aust-NOOBIE
East-WestII
11.1.2007 1:40 - 17.1.2007 23:59 |
1 |
RZ/SS 1 - East-West II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 9.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | Po RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:35.45 | | 87.4   | 2. | | Jaroslaw Dejko Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:46.45 | +11.00 +11.00 | 85.0 +1.15 | 3. | | HOLBA Tomas Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 06:48.05 | +12.60 +1.60 | 84.7 +1.31 | 4. | | Sebastian O Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:08.71 | +33.26 +20.66 | 80.6 +3.46 | 5. | | bees Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:23.86 | +48.41 +15.15 | 77.9 +5.04 | 6. | | Ksoll Tomasz Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 07:35.37 | +59.92 +11.51 | 75.9 +6.24 | 7. | | Attila Bocsanyi MG ZR Super 1600 | S1600 | 09:13.44 | +2:37.99 +1:38.07 | 62.4 +16.46 | 8. | | Lukasz Kozyra Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 10:00.19 | +3:24.74 +46.75 | 57.6 +21.33 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NYILAS Mihaly Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:35.45 | | 87.4   | 2. | | Jaroslaw Dejko Fiat Punto S1600 | S1600 | 06:46.45 | +11.00 +11.00 | 85.0 +1.15 | 3. | | HOLBA Tomas Peugeot 206 Super 1600 | S1600 | 06:48.05 | +12.60 +1.60 | 84.7 +1.31 | 4. | | Sebastian O Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:08.71 | +33.26 +20.66 | 80.6 +3.46 | 5. | | bees Fiat Punto S1600 | S1600 | 07:23.86 | +48.41 +15.15 | 77.9 +5.04 | 6. | | Ksoll Tomasz Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 07:35.37 | +59.92 +11.51 | 75.9 +6.24 | 7. | | Attila Bocsanyi MG ZR Super 1600 | S1600 | 09:13.44 | +2:37.99 +1:38.07 | 62.4 +16.46 | 8. | | Lukasz Kozyra Fiat Punto Super 1600 | S1600 | 10:00.19 | +3:24.74 +46.75 | 57.6 +21.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|