|
test
Campeonaro Gallego 2013
Register and info :
SIM-control
23.7.2013 20:37 - 26.7.2013 23:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Barum rally 2009 Semetin Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 11.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Hakspeed Renault Clio R3 | S1600 | 07:21.19 | | 95.5   | 2. | | MOTZ Pettr Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 12:21.19 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 56.8 +25.64 | = | | BURIC Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:21.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +25.64 | = | | CHARVAT Lukas MG ZR Super 1600 | S1600 | 12:21.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +25.64 | = | | RUMAN Tomas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 12:21.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +25.64 | = | | Marcin Salach Honda Civic R3 | S1600 | 12:21.19 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 56.8 +25.64 | 7. | | KOTYK Sergio Opel Corsa S1600 | S1600 | 13:11.19 05:50.00 | +5:50.00 +50.00 | 53.2 +29.91 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | Hakspeed Renault Clio R3 | S1600 | 15:57.83 | | 87.9   | 2. | | | KOTYK Sergio Opel Corsa S1600 | S1600 | 25:15.31 05:50.00 | +9:17.47 +9:17.47 | 55.6 +23.82 | 3. | | | MOTZ Pettr Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 25:57.84 10:00.00 | +10:00.00 +42.53 | 54.1 +25.64 | = | | | BURIC Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 25:57.84 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 54.1 +25.64 | = | | | CHARVAT Lukas MG ZR Super 1600 | S1600 | 25:57.84 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 54.1 +25.64 | = | | | RUMAN Tomas Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 25:57.84 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 54.1 +25.64 | = | | | Marcin Salach Honda Civic R3 | S1600 | 25:57.84 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 54.1 +25.64 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|