|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHROBAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:26.52 | | 102.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZKOWSKI Tomasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:31.46 | +4.94 +4.94 | 100.4 +0.84 | 3. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Rene Ritter Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:32.59 | +6.08 +1.12 | 99.9 +1.03 | 4. | | Arys Renault Clio S1600 | S1600 | 03:37.91 | +11.40 +5.32 | 97.5 +1.93 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | nq Renault Clio S1600 | S1600 | 03:48.42 | +21.90 +10.51 | 93.0 +3.71 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZiarnoOes Renault Clio S1600 | S1600 | 03:52.11 | +25.60 +3.69 | 91.5 +4.34 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEV Oskar Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:56.64 | +30.13 +4.53 | 89.8 +5.11 | 8. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KRAUZE Maartins Opel Corsa S1600 | S1600 | 04:03.87 | +37.35 +7.23 | 87.1 +6.33 | 9. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KULIKOWSKI Pawel Citroen C2 S1600 | S1600 | 04:15.35 | +48.83 +11.48 | 83.2 +8.28 | 10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | tattus Renault Clio R3 | S1600 | 04:56.18 | +1:29.66 +40.83 | 71.7 +15.20 | 11. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HARKABUS Ivan Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 05:03.15 | +1:36.64 +6.98 | 70.1 +16.38 | 12. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | QDASIEWICZ Yarecki Suzuki Swift S1600 | S1600 | 08:26.52 05:00.00 | +5:00.00 +3:23.36 | 41.9 +50.85 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBRZYCKI Maciej Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:26.52 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 41.9 +50.85 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHROBAK Piotr Opel Corsa S1600 | S1600 | 08:17.37 | | 102.1   | 2. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZKOWSKI Tomasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 08:18.84 | +1.46 +1.46 | 101.8 +0.10 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | Arys Renault Clio S1600 | S1600 | 08:40.57 | +23.20 +21.74 | 97.5 +1.65 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | nq Renault Clio S1600 | S1600 | 09:01.62 | +44.25 +21.05 | 93.7 +3.14 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEV Oskar Ford Fiesta S1600 | S1600 | 09:37.54 | +1:20.17 +35.92 | 87.9 +5.69 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KULIKOWSKI Pawel Citroen C2 S1600 | S1600 | 10:33.00 | +2:15.63 +55.46 | 80.2 +9.62 | 7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | tattus Renault Clio R3 | S1600 | 12:20.50 | +4:03.13 +1:47.50 | 68.5 +17.24 | 8. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Rene Ritter Opel Corsa S1600 | S1600 | 13:19.97 05:00.00 | +5:02.60 +59.47 | 63.5 +21.46 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZiarnoOes Renault Clio S1600 | S1600 | 13:39.49 05:00.00 | +5:22.12 +19.52 | 61.9 +22.85 | 10. | -1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | KRAUZE Maartins Opel Corsa S1600 | S1600 | 13:51.25 05:00.00 | +5:33.87 +11.76 | 61.1 +23.68 | 11. | -2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HARKABUS Ivan Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 14:50.53 05:00.00 | +6:33.16 +59.29 | 57.0 +27.88 | 12. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZUBRZYCKI Maciej Opel Corsa S1600 | S1600 | 15:13.77 05:00.00 | +6:56.39 +23.23 | 55.6 +29.53 | 13. | -4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | QDASIEWICZ Yarecki Suzuki Swift S1600 | S1600 | 18:13.90 10:00.00 | +9:56.52 +3:00.13 | 46.4 +42.31 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|