|
asfalt
povrch suchý-mokrý / servis vyměna pneu
mokrý suchý / výmena pneu
vlhký mokrý suchý / cíl
3.10.2013 15:26 - 9.10.2013 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 3 - Akagi Mountain II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a mokrý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 3.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 02:52.72 | | 72.9   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MADETKO Lukasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:59.44 | +6.72 +6.72 | 70.2 +1.92 | 3. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | ANSORGE Bjoern Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:02.91 | +10.19 +3.47 | 68.9 +2.91 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 03:22.03 | +29.31 +19.12 | 62.4 +8.37 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | ANSORGE Bjoern Ford Fiesta S1600 | S1600 | 14:00.22 | | 69.4   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 18:46.44 05:00.00 | +4:46.20 +4:46.20 | 51.8 +17.67 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUJKA Roman Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 19:18.13 05:00.00 | +5:17.89 +31.69 | 50.4 +19.62 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MADETKO Lukasz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 23:53.17 10:00.00 | +9:52.94 +4:35.04 | 40.7 +36.60 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|