|
ERC 98 Rally El Corte Ingles
Segunda prueba puntuable para el campeonato, dos etapas y con muchas variantes climaticas
Mas informacion
rbronboard.web-rpg.org
sim-control.foroes.net
rbr-norte.foroes.net
rallyalpalo.foroargentina.net
8.7.2010 0:00 - 13.7.2010 23:59 |
1234567891011121314151617181920 |
RZ/SS 6 - Las Vallas-Aguimes Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 11.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Tiago Perneta Citroen Saxo S1600 | S1600 | 05:43.67 | | 116.3   | 2. | | luis mahy Citroen Saxo S1600 | S1600 | 05:52.95 | +9.27 +9.27 | 113.2 +0.84 | 3. | | alexis garcia Citroen Saxo S1600 | S1600 | 05:59.98 | +16.30 +7.03 | 111.0 +1.47 | 4. | | CASES Javier Citroen Saxo S1600 | S1600 | 06:00.32 | +16.64 +0.34 | 110.9 +1.50 | 5. | | Alejandro BOTTERI Citroen Saxo S1600 | S1600 | 06:50.33 | +1:06.66 +50.01 | 97.4 +6.01 | 6. | | Yoshua Lino Citroen Saxo S1600 | S1600 | 10:43.67 05:00.00 | +5:00.00 +3:53.34 | 62.1 +27.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | Tiago Perneta Citroen Saxo S1600 | S1600 | 28:14.12 | | 92.9   | 2. | | | luis mahy Citroen Saxo S1600 | S1600 | 29:47.83 | +1:33.71 +1:33.71 | 88.0 +2.14 | 3. | | | CASES Javier Citroen Saxo S1600 | S1600 | 42:38.87 10:45.00 | +14:24.75 +12:51.04 | 61.5 +19.79 | 4. | | | Alejandro BOTTERI Citroen Saxo S1600 | S1600 | 45:32.49 15:00.00 | +17:18.36 +2:53.62 | 57.6 +23.76 | 5. | | | alexis garcia Citroen Saxo S1600 | S1600 | 48:28.93 20:00.00 | +20:14.81 +2:56.44 | 54.1 +27.80 | 6. | | | Yoshua Lino Citroen Saxo S1600 | S1600 | 54:12.98 25:00.00 | +25:58.86 +5:44.05 | 48.4 +35.67 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|