|
test
6.12.2010 10:15 - 7.12.2010 10:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:33.26 | | 101.0   | 2. |  | VONDRA Honza Ford Fiesta S1600 | S1600 | 02:39.26 | +6.00 +6.00 | 97.2 +1.39 | 3. |  | PLESNIK Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 02:41.61 | +8.35 +2.36 | 95.8 +1.94 | 4. |  | LABAK Tomas Renault Clio R3 | S1600 | 03:28.15 | +54.88 +46.53 | 74.4 +12.76 | 5. |  | BEDŘICH Josef Renault Clio R3 | S1600 | 03:33.26 01:00.00 | +1:00.00 +5.12 | 72.6 +13.95 | = |  | Dariusz Drobisz Honda Civic R3 | S1600 | 03:33.26 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 72.6 +13.95 | 7. |  | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 03:38.22 | +1:04.95 +4.96 | 70.9 +15.11 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PLESNIK Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 10:44.98 | | 93.2   | 2. | +1 |  | VONDRA Honza Ford Fiesta S1600 | S1600 | 11:32.41 | +47.43 +47.43 | 86.8 +2.84 | 3. | -1 |  | KLARZYNSKI Marcin Renault Clio S1600 | S1600 | 12:06.49 | +1:21.51 +34.08 | 82.8 +4.88 | 4. | +2 |  | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 12:36.63 02:00.00 | +1:51.65 +30.14 | 79.5 +6.69 | 5. | -1 |  | BEDŘICH Josef Renault Clio R3 | S1600 | 12:49.44 02:00.00 | +2:04.46 +12.81 | 78.1 +7.45 | 6. | -1 |  | LABAK Tomas Renault Clio R3 | S1600 | 12:51.27 | +2:06.29 +1.84 | 77.9 +7.56 | 7. |  |  | Dariusz Drobisz Honda Civic R3 | S1600 | 14:33.13 01:10.00 | +3:48.15 +1:41.85 | 68.9 +13.66 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|