|
asfalt
N4 + S1600
14.12.2005 20:45 - 18.12.2005 23:59 |
12345 |
RZ/SS 5 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, ???, ??? 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | Po RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Viktor Velner Fiat Punto S1600 | S1600 | 02:38.61 | | 97.6   | 2. | | R.Jereb Fiat Punto S1600 | S1600 | 02:40.13 | +1.52 +1.52 | 96.7 +0.35 | 3. | | Wally Fiat Punto S1600 | S1600 | 02:41.30 | +2.69 +1.17 | 96.0 +0.63 | 4. | | Gabor Bodolai Fiat Punto S1600 | S1600 | 02:43.37 | +4.76 +2.06 | 94.8 +1.11 | 5. | | PAVSIC Tilen MG ZR Super 1600 | S1600 | 03:04.73 | +26.12 +21.36 | 83.8 +6.07 | 6. | | STRAUS Tomaz MG ZR Super 1600 | S1600 | 03:10.33 | +31.72 +5.60 | 81.3 +7.38 | 7. | | Nagy Lacc MG ZR Super 1600 | S1600 | 03:14.41 00:20.00 | +35.79 +4.08 | 79.6 +8.33 | 8. | | erko Fiat Punto S1600 | S1600 | 03:56.28 00:40.00 | +1:17.67 +41.87 | 65.5 +18.06 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | Viktor Velner Fiat Punto S1600 | S1600 | 21:55.59 | | 97.4   | 2. | | | Wally Fiat Punto S1600 | S1600 | 22:02.95 | +7.36 +7.36 | 96.9 +0.21 | 3. | | | R.Jereb Fiat Punto S1600 | S1600 | 23:07.92 | +1:12.33 +1:04.97 | 92.3 +2.03 | 4. | | | Gabor Bodolai Fiat Punto S1600 | S1600 | 25:24.32 | +3:28.73 +2:16.40 | 84.1 +5.86 | 5. | | | Nagy Lacc MG ZR Super 1600 | S1600 | 26:10.92 00:20.00 | +4:15.33 +46.60 | 81.6 +7.17 | 6. | | | PAVSIC Tilen MG ZR Super 1600 | S1600 | 26:44.33 | +4:48.74 +33.40 | 79.9 +8.11 | 7. | | | erko Fiat Punto S1600 | S1600 | 27:39.49 00:40.00 | +5:43.90 +55.16 | 77.2 +9.66 | 8. | | | STRAUS Tomaz MG ZR Super 1600 | S1600 | 29:42.23 02:10.00 | +7:46.64 +2:02.74 | 71.9 +13.11 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|