|
Test kontroly textur
Otevreny test kontroly textur TR. Bez resetu! Bez SR!
11.12.2010 12:05 - 13.12.2010 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 8 - Shepherds Shield II Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a mokrý, dobré podmínky, podvečer, mírná mlha, zataženo 4.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | Po RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:00.70 | | 97.6   | 2. |  | PAJER Petr Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 03:03.65 | +2.95 +2.95 | 96.1 +0.60 | 3. |  | HUDECEK Lukas Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:14.06 | +13.36 +10.41 | 90.9 +2.73 | 4. |  | SINDELAR Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:16.66 | +15.97 +2.60 | 89.7 +3.26 | 5. |  | VODICKA Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 03:21.61 | +20.91 +4.95 | 87.5 +4.27 | 6. |  | VALEK Vlasta Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 03:25.53 | +24.83 +3.92 | 85.8 +5.07 | 7. |  | SCHWARZ Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:33.79 | +33.10 +8.26 | 82.5 +6.75 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | HOFFMANN Jakub Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 32:34.04 | | 99.5   | 2. |  |  | HUDECEK Lukas Opel Corsa S1600 | S1600 | 33:49.44 | +1:15.40 +1:15.40 | 95.8 +1.40 | 3. |  |  | PAJER Petr Lada 112 TMS 1.6 | S1600 | 34:36.75 00:10.00 | +2:02.71 +47.31 | 93.6 +2.27 | 4. |  |  | VODICKA Petr Peugeot 206 S1600 | S1600 | 35:07.75 | +2:33.71 +31.00 | 92.2 +2.85 | 5. |  |  | SINDELAR Martin Opel Corsa S1600 | S1600 | 35:17.12 | +2:43.08 +9.36 | 91.8 +3.02 | 6. | +1 |  | VALEK Vlasta Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 37:42.05 | +5:08.01 +2:24.93 | 85.9 +5.70 | 7. | +2 |  | SCHWARZ Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 40:54.44 | +8:20.41 +3:12.40 | 79.2 +9.27 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|