|
Sprint
11.1.2012 16:20 - 12.1.2012 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Sweet Lamb Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | CZERNICKI Michal Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:12.34 | | 95.5   | 2. |  | A.Hyvarinen Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 03:20.76 | +8.42 +8.42 | 91.5 +1.65 | 3. |  | Petr Petrik Ford Fiesta S1600 | S1600 | 03:31.84 | +19.51 +11.08 | 86.7 +3.82 | 4. |  | SHAIKHRAZIEV Ilnar Renault Clio S1600 | S1600 | 03:55.59 | +43.25 +23.75 | 77.9 +8.48 | 5. |  | DOSTAL Jan sen. Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:11.69 | +59.35 +16.10 | 72.9 +11.64 | 6. |  | STENER Pawel Peugeot 206 S1600 | S1600 | 05:12.34 02:00.00 | +2:00.00 +1:00.65 | 58.8 +23.53 | 7. |  | KOSTIN Dmytro Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:35.50 | +2:23.16 +23.16 | 54.7 +28.07 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | A.Hyvarinen Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 11:26.12 | | 110.2   | 2. | +1 |  | DOSTAL Jan sen. Ford Fiesta S1600 | S1600 | 12:32.37 | +1:06.26 +1:06.26 | 100.5 +3.16 | 3. | +1 |  | SHAIKHRAZIEV Ilnar Renault Clio S1600 | S1600 | 12:56.40 | +1:30.28 +24.02 | 97.4 +4.30 | 4. | -3 |  | STENER Pawel Peugeot 206 S1600 | S1600 | 12:57.84 02:00.00 | +1:31.72 +1.44 | 97.2 +4.37 | 5. | +2 |  | CZERNICKI Michal Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 13:13.30 02:00.00 | +1:47.18 +15.46 | 95.3 +5.10 | 6. | -1 |  | Petr Petrik Ford Fiesta S1600 | S1600 | 13:17.39 | +1:51.28 +4.09 | 94.8 +5.30 | 7. | -1 |  | KOSTIN Dmytro Ford Fiesta S1600 | S1600 | 15:29.40 | +4:03.28 +2:12.00 | 81.3 +11.58 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|