|
Thank you ;)
Thank you RBR community for keeping this game alive the last 5 years i played it ;) Keep up the good work! :)
19.4.2012 7:04 - 25.4.2012 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Hradek 1 Výpis pro třídu (skupinu): S1600 povrch nový a mokrý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | JARZEBOWSKI Pawel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 04:15.34 | | 81.8   | 2. |  | SIMONEK Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 04:32.88 | +17.55 +17.55 | 76.5 +3.03 | 3. |  | LUUKINS Daumants Citroen C2 S1600 | S1600 | 05:15.33 01:00.00 | +1:00.00 +42.45 | 66.2 +10.34 | = |  | BRIGIS Gundars Ford Fiesta S1600 | S1600 | 05:15.33 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 66.2 +10.34 | 5. |  | SPILKA Frantisek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 06:36.21 | +2:20.87 +1:20.87 | 52.7 +24.29 | 6. |  | LABUZ Arkadiusz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 07:22.85 00:25.00 | +3:07.51 +46.64 | 47.1 +32.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | JARZEBOWSKI Pawel Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 19:18.43 00:33.00 | | 103.2   | 2. | -1 |  | LUUKINS Daumants Citroen C2 S1600 | S1600 | 19:52.74 01:33.00 | +34.31 +34.31 | 100.2 +1.03 | 3. | +1 |  | BRIGIS Gundars Ford Fiesta S1600 | S1600 | 21:40.41 03:00.00 | +2:21.97 +1:47.67 | 91.9 +4.28 | 4. | +1 |  | SIMONEK Jiri Renault Clio S1600 | S1600 | 22:00.29 00:33.00 | +2:41.86 +19.88 | 90.5 +4.88 | 5. | +1 |  | LABUZ Arkadiusz Ford Fiesta S1600 | S1600 | 24:53.63 03:25.00 | +5:35.20 +2:53.34 | 80.0 +10.10 | 6. | +1 |  | SPILKA Frantisek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 28:51.59 01:33.00 | +9:33.16 +3:57.96 | 69.0 +17.26 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|