|
Test TR13 2. 3a
Test Blue Devil | test backor l servis mezi RZ 5min pouze pro moznost ladit setup l SR 5min
1.10.2013 12:03 - 5.10.2013 20:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Rally School Stage II Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 2.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEZVAL Adam Subaru Impreza N14 URT | N4 | 01:21.79 | | 101.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLAR Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 01:24.44 | +2.65 +2.65 | 98.0 +1.15 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 01:26.45 | +4.66 +2.00 | 95.8 +2.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 28:05.71 | | 89.9   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLAR Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 28:58.82 | +53.11 +53.11 | 87.2 +1.26 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEZVAL Adam Subaru Impreza N14 URT | N4 | 39:54.23 11:13.00 | +11:48.53 +10:55.42 | 63.3 +16.83 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
NEZVAL Adam | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Suchá šotolina | 00:30.48 | 00:55.13 | 01:21.79 | | KOLAR Lukas | Subaru Impreza N14 | N4 | Suchá šotolina | +00:00.68 | +00:01.81 | +00:02.65 | C | KUCA Milan | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Suchá šotolina | +00:01.86 | +00:03.38 | +00:04.66 | |
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
6 | DUDA Marek | hm sem jojoj | 6 | FAU Mira | no vida, staci dat spravny podvozek a hned se jede lip, dokonce o 1s zlepseni | 6 | FRISTENSKY Jiri | Zase do toho sutru :-) Diky za test. | 6 | KOLAR Lukas | OK. ....setup na asfalt sme asi nasli.... | 6 | NODES Michal | dik | 6 | POLAK Pavel | auto na kasi,ale dojel jsem,kola jsem mel jak tatra 138. | 6 | RIMSA Zdenek | ted jsem si omylem klepnul o jednicku.. | 5 | FAU Mira | cenichovka do svodidel | 4 | FAU Mira | safra, ta se mi moc nepovedla, dve velke chyby a zustal jsem stat na poslednim najezdu na most s uvarenym motorem. Da si nekdo horke parky? | 4 | FRISTENSKY Jiri | des, uz to nechtelo jet ani rovno :-) | 4 | KOLAR Lukas | pred cilem do pneu....jinak servis bida......cas nestacil | 4 | RIMSA Zdenek | jasne skoro v nulove rychlosti jsem se otrel o pneumatiky pred mustkem a skoncil jsem opravdu jak v realu.. | 3 | DUDA Marek | v pulce sem jebl chladic vodni pumpa ko tak jen tap tap furt na 5st | 3 | FAU Mira | -3, p20/25, zazrak ze jsem to vubec dojel! | 3 | KOLAR Lukas | totalni maras,,,,ve vracaku sme trefili divaka a pak nasledovali dve pretoceni...auto na kasi...servis zadny....super | 3 | POLAK Pavel | KLASIKA NA RALLY,DIVACI VE VRACAKU NA KRAJNICICH A PAK ZTRATA,TO JE V HAJI. | 3 | RIMSA Zdenek | hodine dobite auto, ted me neco nakoplo a skoncil jsem na boude, jinak dobry rytmus.. | 3 | SVOBODA Miroslav | na to ze jedu bez zadniho difecu tak dobry | 2 | FAU Mira | -3 a o 6s lepe nez prvni prujezd, pneu do 15 | 2 | FRISTENSKY Jiri | nezkutecne, co to auto vydrzi. Co jedeme za poskozeni? :-) | 2 | POLAK Pavel | PAR CHYB A ZTRATA 10S. | 2 | RIMSA Zdenek | ok | 1 | FAU Mira | chyby, na zacatku jsem z premiry snahy nedobrzdil odboceni na sotolinu a pozdeji fatalne zajel k nekomu do garaze | 1 | FRISTENSKY Jiri | Ahoj | 1 | PRIKRYL Roman | moc jsem to rozletel na ten skok po prvnim mezicase |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|