|
N11
gravel
23.2.2009 20:13 - 24.2.2009 20:20 |
1234567 |
RZ/SS 1 - Chirdonhead Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | pabloo_wrxsti Subaru Impreza N11 | N4 | 03:31.14 | | 119.3   | 2. | | DEDENGA Dentaku Subaru Impreza N11 | N4 | 03:33.01 | +1.87 +1.87 | 118.3 +0.27 | 3. | | KUSMIREK Romek Subaru Impreza N11 | N4 | 03:33.61 | +2.47 +0.60 | 118.0 +0.35 | 4. | | LABUNSKIS Dzintars Subaru Impreza N11 | N4 | 03:42.28 | +11.14 +8.67 | 113.4 +1.59 | 5. | | Joao Pacheco Subaru Impreza N11 | N4 | 03:54.04 | +22.90 +11.76 | 107.7 +3.27 | 6. | | BOUKAL Mirek Subaru Impreza N11 | N4 | 03:57.46 | +26.32 +3.42 | 106.1 +3.76 | 7. | | VANA Kamil Subaru Impreza N11 | N4 | 04:10.37 | +39.22 +12.91 | 100.6 +5.60 | 8. | | Przemek Bronicz Subaru Impreza N11 | N4 | 05:31.14 02:00.00 | +2:00.00 +1:20.77 | 76.1 +17.14 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | pabloo_wrxsti Subaru Impreza N11 | N4 | 03:31.14 | | 119.3   | 2. | | DEDENGA Dentaku Subaru Impreza N11 | N4 | 03:33.01 | +1.87 +1.87 | 118.3 +0.27 | 3. | | KUSMIREK Romek Subaru Impreza N11 | N4 | 03:33.61 | +2.47 +0.60 | 118.0 +0.35 | 4. | | LABUNSKIS Dzintars Subaru Impreza N11 | N4 | 03:42.28 | +11.14 +8.67 | 113.4 +1.59 | 5. | | Joao Pacheco Subaru Impreza N11 | N4 | 03:54.04 | +22.90 +11.76 | 107.7 +3.27 | 6. | | BOUKAL Mirek Subaru Impreza N11 | N4 | 03:57.46 | +26.32 +3.42 | 106.1 +3.76 | 7. | | VANA Kamil Subaru Impreza N11 | N4 | 04:10.37 | +39.22 +12.91 | 100.6 +5.60 | 8. | | Przemek Bronicz Subaru Impreza N11 | N4 | 05:31.14 02:00.00 | +2:00.00 +1:20.77 | 76.1 +17.14 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|