|
pojedynek
17.5.2014 14:58 - 18.5.2014 14:58 |
1234 |
RZ/SS 2 - RSI slalom gegeWRC Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 1.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 01:42.29 | | 63.3   | 2. | | Tomulus Subaru Impreza N14 | N4 | 01:44.80 | +2.52 +2.52 | 61.8 +1.40 | 3. | | ROMANIUK Szymon Subaru Impreza N14 | N4 | 01:49.51 | +7.22 +4.70 | 59.2 +4.01 | 4. | | LACH Bartek Subaru Impreza N10 | N4 | 01:50.94 | +8.66 +1.44 | 58.4 +4.81 | 5. | | BYRSKI Mikolaj Subaru Impreza N14 | N4 | 01:56.41 | +14.12 +5.47 | 55.7 +7.85 | 6. | | LENART Robert Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 01:56.54 | +14.25 +0.13 | 55.6 +7.92 | 7. | | tomasz kk Subaru Impreza N14 URT | N4 | 01:58.47 | +16.19 +1.94 | 54.7 +8.99 | 8. | | LATKO Leszek Subaru Impreza N14 | N4 | 02:05.32 | +23.03 +6.84 | 51.7 +12.79 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 04:17.99 | | 87.9   | 2. | +1 | | Tomulus Subaru Impreza N14 | N4 | 04:29.31 | +11.32 +11.32 | 84.2 +1.80 | 3. | +1 | | LACH Bartek Subaru Impreza N10 | N4 | 04:37.42 | +19.43 +8.11 | 81.8 +3.08 | 4. | -2 | | LATKO Leszek Subaru Impreza N14 | N4 | 04:49.44 | +31.45 +12.01 | 78.4 +4.99 | 5. | | | LENART Robert Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 04:52.33 | +34.35 +2.90 | 77.6 +5.45 | 6. | | | tomasz kk Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:03.84 | +45.85 +11.50 | 74.6 +7.28 | 7. | | | BYRSKI Mikolaj Subaru Impreza N14 | N4 | 05:09.99 | +52.00 +6.15 | 73.2 +8.25 | 8. | | | ROMANIUK Szymon Subaru Impreza N14 | N4 | 05:25.86 | +1:07.87 +15.87 | 69.6 +10.77 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|