|
Tarmac Tarmac
all cars , request
10.2.2013 18:00 - 13.2.2013 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Barum rally 2010 Semetin Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, ráno, mírná mlha, jasno 11.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 07:29.08 | | 93.8   | 2. | | BORKUNOV Alexander Subaru Impreza N14 | N4 | 09:11.78 | +1:42.71 +1:42.71 | 76.3 +8.78 | 3. | | LACUSHEV Pavel Subaru Impreza N12 | N4 | 10:29.08 03:00.00 | +3:00.00 +1:17.29 | 67.0 +15.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 | | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:23.83 03:00.00 | | 86.6   | 2. | -1 | | BORKUNOV Alexander Subaru Impreza N14 | N4 | 28:28.58 | +4.75 +4.75 | 86.4 +0.12 | 3. | +3 | | LACUSHEV Pavel Subaru Impreza N12 | N4 | 39:50.27 15:00.00 | +11:26.44 +11:21.69 | 61.8 +16.74 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KUCA Milan | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Slicky | 02:07.96 | 05:07.06 | 07:29.08 | | BORKUNOV Alexander | Subaru Impreza N14 | N4 | Přechodný asfalt | +00:10.29 | +01:27.87 | +01:42.70 | | LACUSHEV Pavel | Subaru Impreza N12 | N4 | Přechodný asfalt | --:--:-- | --:--:-- | +03:00.00 | | LUNAK Mirek | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Přechodný asfalt | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | STERBA Rudolf | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Přechodný asfalt | -00:18.30 | --:--:-- | --:--:-- | | jurda (CZ) | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Přechodný asfalt | -00:15.31 | --:--:-- | --:--:-- | | ZAWADA Pawel | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Přechodný asfalt | -00:10.13 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|