|
Dackefejden 254
Gravel Humala 1 o 2
9.9.2013 15:10 - 10.9.2013 23:59 |
12 |
RZ/SS 1 - Humalamaki 1.0 Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.4 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 01:59.03 | | 133.1   | 2. | | EDLUND Mike Subaru Impreza N12 | N4 | 02:03.74 | +4.71 +4.71 | 128.0 +1.07 | 3. | | SIMECEK Ivo Subaru Impreza N14 URT | N4 | 02:04.59 | +5.55 +0.85 | 127.1 +1.26 | 4. | | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 02:04.60 | +5.57 +0.01 | 127.1 +1.27 | 5. | | DRAPAK mates Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:19.64 | +20.61 +15.04 | 113.4 +4.68 | 6. | | TRUKANAS Vytenis Subaru Impreza N14 | N4 | 02:21.49 | +22.46 +1.85 | 111.9 +5.10 | 7. | | VONDRA Honza Subaru Impreza N12 | N4 | 02:58.43 | +59.40 +36.94 | 88.8 +13.50 | 8. | | Hakspeed Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:05.11 | +2:06.08 +1:06.68 | 64.6 +28.65 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 01:59.03 | | 133.1   | 2. | | EDLUND Mike Subaru Impreza N12 | N4 | 02:03.74 | +4.71 +4.71 | 128.0 +1.07 | 3. | | SIMECEK Ivo Subaru Impreza N14 URT | N4 | 02:04.59 | +5.55 +0.85 | 127.1 +1.26 | 4. | | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 02:04.60 | +5.57 +0.01 | 127.1 +1.27 | 5. | | DRAPAK mates Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:19.64 | +20.61 +15.04 | 113.4 +4.68 | 6. | | TRUKANAS Vytenis Subaru Impreza N14 | N4 | 02:21.49 | +22.46 +1.85 | 111.9 +5.10 | 7. | | VONDRA Honza Subaru Impreza N12 | N4 | 02:58.43 | +59.40 +36.94 | 88.8 +13.50 | 8. | | Hakspeed Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:05.11 | +2:06.08 +1:06.68 | 64.6 +28.65 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|