# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Ales Subaru Impreza N10 | N4 | 02:10.72 | | 137.7   |
2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jirka jun Mitsubishi Lancer Evo 6 TME | N4 | 02:12.71 | +1.99 +1.99 | 135.6 +0.40 |
3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Adam Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:13.04 | +2.31 +0.33 | 135.3 +0.46 |
4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Subaru Impreza N10 | N4 | 02:13.30 | +2.57 +0.25 | 135.0 +0.51 |
5. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PECUCH Roland Mitsubishi Lancer Evo 6 TME | N4 | 02:15.13 | +4.41 +1.84 | 133.2 +0.88 |
6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRAJCA Lukas Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:15.33 | +4.59 +0.19 | 133.0 +0.92 |
7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Subaru Impreza N10 | N4 | 02:15.79 | +5.07 +0.46 | 132.6 +1.01 |
8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOVARICEK Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:16.30 | +5.58 +0.51 | 132.1 +1.12 |
9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JELINEK Honza Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:16.85 | +6.13 +0.55 | 131.5 +1.23 |
10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RESL Honza Subaru Impreza N10 | N4 | 02:18.60 | +7.88 +1.75 | 129.9 +1.58 |
11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HYKA Michal Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 02:18.87 | +8.14 +0.26 | 129.6 +1.63 |
12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIK Martin Subaru Impreza N10 | N4 | 02:18.90 | +8.18 +0.03 | 129.6 +1.64 |
13. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MINAR Daniel Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:19.63 | +8.91 +0.73 | 128.9 +1.78 |
14. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PALASEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:21.57 | +10.84 +1.93 | 127.1 +2.17 |
15. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRAVEC Jozko Subaru Impreza N10 | N4 | 02:21.58 | +10.86 +0.01 | 127.1 +2.17 |
16. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Subaru Impreza N10 | N4 | 02:22.00 | +11.28 +0.42 | 126.8 +2.26 |
17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N10 | N4 | 02:23.42 | +12.70 +1.42 | 125.5 +2.54 |
18. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAHORA Martin Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:28.72 | +18.00 +5.30 | 121.0 +3.60 |
19. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FARY Martin Subaru Impreza N10 | N4 | 02:29.59 | +18.87 +0.88 | 120.3 +3.77 |
20. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LEHECKA Honza Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:30.79 | +20.07 +1.20 | 119.4 +4.01 |
21. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KASTANEK Zdenek Subaru Impreza N10 | N4 | 02:31.49 | +20.77 +0.70 | 118.8 +4.15 |
22. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LIBAL Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:32.74 | +22.02 +1.25 | 117.8 +4.40 |
23. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KURA Jakub Mitsubishi Lancer Evo 6 | N4 | 02:34.81 | +24.09 +2.06 | 116.3 +4.82 |
24. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BLAHA Martin Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:39.33 | +28.61 +4.51 | 113.0 +5.72 |
25. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVOBODA Venca Subaru Impreza N10 | N4 | 02:39.82 | +29.10 +0.50 | 112.6 +5.82 |
26. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VARGA Gabriel Subaru Impreza N10 | N4 | 02:42.51 | +31.79 +2.69 | 110.8 +6.36 |
27. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:46.05 | +35.33 +3.54 | 108.4 +7.07 |
28. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 02:58.22 | +47.50 +12.17 | 101.0 +9.50 |