|
test pepa
vyple a zaple zkracovaní
19.8.2013 18:46 - 20.8.2013 23:59 |
12 |
RZ/SS 1 - Sieversdorf V1.1 Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Stefan Öhrstrand Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:00.10 | | 80.0   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:11.41 | +11.31 +11.31 | 77.5 +1.41 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Ladislav Kertes Subaru Impreza N14 | N4 | 06:28.74 | +28.65 +17.34 | 74.1 +3.58 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 06:49.87 | +49.78 +21.13 | 70.3 +6.22 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Martin Houser Subaru Impreza N14 | N4 | 07:20.48 | +1:20.38 +30.60 | 65.4 +10.05 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Stefan Öhrstrand Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:00.10 | | 80.0   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:11.41 | +11.31 +11.31 | 77.5 +1.41 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Ladislav Kertes Subaru Impreza N14 | N4 | 06:28.74 | +28.65 +17.34 | 74.1 +3.58 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 06:49.87 | +49.78 +21.13 | 70.3 +6.22 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Martin Houser Subaru Impreza N14 | N4 | 07:20.48 | +1:20.38 +30.60 | 65.4 +10.05 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|