|
test
17.9.2014 17:34 - 18.9.2014 17:44 |
12 |
RZ/SS 2 - ss2 Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, mírný déšť, zataženo 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PALACKY Honza Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 02:52.87 | | 93.7   | 2. |  | HAJEK Radek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 02:54.24 | +1.36 +1.36 | 93.0 +0.30 | 3. |  | BOGATKIN Georgiy Subaru Impreza N14 | N4 | 03:11.64 | +18.76 +17.39 | 84.5 +4.17 | 4. |  | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 03:41.16 | +48.28 +29.52 | 73.2 +10.73 | 5. |  | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 04:35.19 | +1:42.32 +54.04 | 58.9 +22.74 | 6. |  | SISKA Robin Subaru Impreza N14 URT | N4 | 07:52.87 05:00.00 | +5:00.00 +3:17.68 | 34.3 +66.67 | = |  | Martin Svagerko Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 07:52.87 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 34.3 +66.67 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 |  | HAJEK Radek Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 05:47.23 | | 93.3   | 2. | +1 |  | PALACKY Honza Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:50.66 | +3.43 +3.43 | 92.4 +0.38 | 3. | -2 |  | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 06:29.59 | +42.36 +38.93 | 83.2 +4.71 | 4. | +2 |  | BOGATKIN Georgiy Subaru Impreza N14 | N4 | 07:03.95 | +1:16.72 +34.36 | 76.4 +8.52 | 5. | -1 |  | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 07:39.92 | +1:52.70 +35.97 | 70.4 +12.52 | 6. | -1 |  | SISKA Robin Subaru Impreza N14 URT | N4 | 11:20.75 05:00.00 | +5:33.52 +3:40.82 | 47.6 +37.06 | 7. |  |  | Martin Svagerko Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 15:41.31 10:00.00 | +9:54.08 +4:20.56 | 34.4 +66.01 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|