|
|
|
| PředchozíNa RZ 16 | Po RZ 16 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | NOMM Timmu Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:43.75 | | 96.5   | 2. |  | Myra43 Subaru Impreza N14 URT | N4 | 04:14.30 | +30.56 +30.56 | 84.9 +5.09 | 3. |  | TRUMM Veiko Subaru Impreza N14 | N4 | 04:19.68 | +35.93 +5.38 | 83.2 +5.99 | 4. |  | PETRISKA Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 04:37.47 | +53.72 +17.79 | 77.8 +8.95 | 5. |  | LAMBOR Jiri Subaru Impreza N10 | N4 | 04:43.75 01:00.00 | +1:00.00 +6.28 | 76.1 +10.00 | 6. |  | BLOMNIEKS Arvis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 04:56.46 00:15.00 | +1:12.70 +12.71 | 72.9 +12.12 | 7. | | meelis s Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:43.75 02:00.00 | +2:00.00 +47.29 | 62.8 +20.00 | 8. |  | SAAR Meelis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:58.75 03:15.00 | +3:15.00 +1:15.00 | 51.6 +32.50 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETRISKA Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 66:08.55 01:00.00 | | 85.6   | 2. |  |  | BLOMNIEKS Arvis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 68:44.77 06:15.00 | +2:36.22 +2:36.22 | 82.4 +1.65 | 3. |  |  | NOMM Timmu Subaru Impreza N14 URT | N4 | 71:16.64 10:00.00 | +5:08.10 +2:31.88 | 79.5 +3.26 | 4. | +2 |  | TRUMM Veiko Subaru Impreza N14 | N4 | 75:45.14 04:00.00 | +9:36.59 +4:28.49 | 74.8 +6.11 | 5. | -1 | | meelis s Subaru Impreza N14 URT | N4 | 76:17.46 10:20.00 | +10:08.91 +32.32 | 74.2 +6.45 | 6. | -1 |  | SAAR Meelis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 77:59.77 10:35.00 | +11:51.22 +1:42.31 | 72.6 +7.53 | 7. | +1 |  | Myra43 Subaru Impreza N14 URT | N4 | 78:03.95 05:00.00 | +11:55.40 +4.18 | 72.6 +7.58 | 8. | -1 |  | LAMBOR Jiri Subaru Impreza N10 | N4 | 78:09.46 14:00.00 | +12:00.91 +5.51 | 72.5 +7.64 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|