|
Wet Tarmac
10.7.2011 20:32 - 12.7.2011 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Joux Verte Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, hustý déšť, zataženo 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:46.00 | | 82.2   | 2. |  | SAVIC Petar Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:07.82 | +21.82 +21.82 | 77.3 +2.76 | 3. |  | PAMPIN Manu Subaru Impreza N12 | N4 | 06:19.48 | +33.47 +11.66 | 74.9 +4.24 | 4. |  | LATKO Leszek Subaru Impreza N14 | N4 | 06:46.00 01:00.00 | +1:00.00 +26.52 | 70.0 +7.59 | = |  | Maciek Lis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:46.00 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 70.0 +7.59 | = |  | NOVOTNY Jirka Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:46.00 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 70.0 +7.59 | 7. |  | SPOLECNIK Stefan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 07:22.37 | +1:36.37 +36.36 | 64.3 +12.20 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 15:00.27 | | 93.2   | 2. |  |  | PAMPIN Manu Subaru Impreza N12 | N4 | 15:54.20 | +53.93 +53.93 | 87.9 +2.31 | 3. | +1 |  | SAVIC Petar Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:01.63 | +2:01.35 +1:07.42 | 82.1 +5.21 | 4. | +1 |  | NOVOTNY Jirka Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:00.28 03:00.00 | +3:00.00 +58.65 | 77.6 +7.73 | = | +1 |  | Maciek Lis Subaru Impreza N14 URT | N4 | 18:00.28 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 77.6 +7.73 | = | +1 |  | LATKO Leszek Subaru Impreza N14 | N4 | 18:00.28 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 77.6 +7.73 | 7. | -4 |  | SPOLECNIK Stefan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:07.73 | +3:07.45 +7.45 | 77.1 +8.05 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|