|
to je amerika
tak se ukažte wercoši :) dam si vas s enkem
11.9.2006 20:40 - 17.9.2006 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Hualapai Nation Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 8.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Michal Rucinski Subaru Impreza N11 | N4 | 04:06.23 | | 125.7   | 2. |  | Leta Subaru Impreza N12 | N4 | 04:09.21 | +2.98 +2.98 | 124.2 +0.35 | 3. |  | PRESSL Vladislav Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 04:12.95 | +6.72 +3.74 | 122.4 +0.78 | 4. |  | HORAK Michal Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 04:14.14 | +7.90 +1.19 | 121.8 +0.92 | 5. |  | VALENTA Lukas Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 04:18.95 | +12.71 +4.80 | 119.6 +1.48 | 6. |  | JardaKykolkaCZ Subaru Impreza N12 | N4 | 04:20.32 | +14.09 +1.38 | 118.9 +1.64 | 7. |  | ZEJDLIK Milan Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 05:32.45 | +1:26.22 +1:12.13 | 93.1 +10.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Michal Rucinski Subaru Impreza N11 | N4 | 13:59.41 | | 122.2   | 2. |  |  | PRESSL Vladislav Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 14:20.31 | +20.90 +20.90 | 119.3 +0.73 | 3. | +1 |  | Leta Subaru Impreza N12 | N4 | 14:23.14 | +23.73 +2.84 | 118.9 +0.83 | 4. | -1 |  | JardaKykolkaCZ Subaru Impreza N12 | N4 | 14:31.50 | +32.08 +8.35 | 117.7 +1.13 | 5. |  |  | HORAK Michal Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 14:33.48 | +34.06 +1.98 | 117.5 +1.20 | 6. |  |  | VALENTA Lukas Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 15:09.93 | +1:10.52 +36.45 | 112.8 +2.47 | 7. |  |  | ZEJDLIK Milan Mitsubishi Lancer Evo9 N4 | N4 | 17:48.70 | +3:49.28 +2:38.77 | 96.0 +8.05 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|