|
ACP TR Shakedown
KCM - test 1. etapa
25.1.2009 18:00 - 31.1.2009 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Autiovaara Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch rozbitý a suchý, špatné podmínky, podvečer, husté sněžení, zataženo 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | BORKOVEC Jirka Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:46.40 | | 97.0   | 2. |  | HLAVA Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 03:56.61 | +10.21 +10.21 | 92.8 +1.67 | 3. |  | JAKUS Jan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:58.11 | +11.71 +1.50 | 92.2 +1.92 | 4. |  | SUDICKY Mira Subaru Impreza N12 | N4 | 04:00.68 | +14.28 +2.57 | 91.2 +2.34 | 5. |  | GAJDOSIK Ivo Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:02.66 | +16.26 +1.98 | 90.5 +2.67 | 6. |  | PETERA Jirka jun Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:04.22 | +17.82 +1.56 | 89.9 +2.92 | 7. |  | TAJCNER Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:17.82 | +31.42 +13.60 | 85.2 +5.15 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +2 |  | HLAVA Jakub Subaru Impreza N12 | N4 | 13:28.66 | | 88.6   | 2. |  |  | PETERA Jirka jun Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 13:30.50 | +1.83 +1.83 | 88.4 +0.09 | 3. | +1 |  | GAJDOSIK Ivo Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 14:18.09 | +49.43 +47.60 | 83.5 +2.48 | 4. | +1 |  | SUDICKY Mira Subaru Impreza N12 | N4 | 14:49.66 | +1:21.00 +31.57 | 80.5 +4.07 | 5. | +1 |  | TAJCNER Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 15:10.63 | +1:41.97 +20.97 | 78.7 +5.12 | 6. | +1 |  | BORKOVEC Jirka Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:08.23 05:00.00 | +4:39.56 +2:57.59 | 65.8 +14.05 | 7. | +2 |  | JAKUS Jan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:27.96 05:00.00 | +4:59.29 +19.73 | 64.7 +15.04 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|