|
Test TR11 6. 5b
test backor l servis mezi RZ 5min puze pro moznost ladit setup l pen 5min
13.12.2011 15:30 - 16.12.2011 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - East-West II Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 9.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 06:16.75 | | 91.7   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Lada Toyota Celica st205 | A8 | 06:20.86 | +4.09 +4.09 | 90.7 +0.43 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 06:28.33 | +11.58 +7.47 | 89.0 +1.21 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 06:35.14 | +18.39 +6.81 | 87.5 +1.92 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Lada Toyota Celica st205 | A8 | 18:03.83 | | 103.3   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 18:54.83 | +51.01 +51.01 | 98.7 +1.64 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 19:03.11 | +59.29 +8.27 | 97.9 +1.91 | 4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 32:59.72 15:00.00 | +14:55.89 +13:56.60 | 56.6 +28.81 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
4 | FAU Mira | +8 a schvalne co bude nakonec lepsi? Jsem z toho celej nakrivo, v obou variantach budu odecitat cca 1min . . . | 4 | HOFFMANN Jakub | p*** :( zas posledni rz :( | 4 | JILEMNICKY Martin | Jak ja nesnasim tuhle zasranou trat.. jedu slicky a stejne to klouze jak na ledu dobry no.. opotrebeni bylo sotva 17.. | 4 | KRECEK Vojtech | :D dnes opravdu neni muj den | 4 | KRYSTYN Miroslav | Udelal jsem az moc zbytecnych chyb, ale tato erzeta, to je nadhera, klidne mohla byt jeste jedenkrat tak delsi, snad nekde nekdy vyslysi muj sen a spoji aspon dve dosebe. | 4 | MATOUSEK Vlastimil | tak nevim teda co obout... | 4 | OTRUBA Pavel | Jedny hodiny, chciply motor. | 4 | PETERA Jiri | divaci...set lepsi nez vcera.Dik za test | 3 | FAU Mira | +13 a tim padem temer srovnatelny cas, pneu o cca 5pr horsi, ale ovladatelnost temer stejna? | 3 | HOFFMANN Jakub | ok porat jistota v klidu a driv na brzdy takhle by to slo .) | 3 | OTRUBA Pavel | Na jistotu. | 3 | PETERA Jiri | klouzava :) | 2 | FAU Mira | +1:11 ale na trati jsem nechal jen asi 10 az 15s, zbytek bylo cekani na zachranku a zapas s parezem. A dost to klouzalo, no jako v zime | 2 | HOFFMANN Jakub | pekne to klouzalo :) , jel jsem opatrne , nechtel jsem udelat velkou chybu a to se povedlo | 2 | KRYSTYN Miroslav | hmm, zajimavy povrch | 2 | MATUSU Jaromir | dival po startu | 2 | MORKOVSKY Jan | ukrutne to klouze | 2 | OTRUBA Pavel | Ja v pohode. Na jistotu. | 2 | PETER Marek | bez narazu oblizni stromecek, upadne naraznik a fiiii elektrika a tesneni v pi*i... Takze kdo se mi v servisu bude pohybovat kolem leveho predniho blatniku a bude ho jen hladit, dostane za usi nebo po kridlech :D | 1 | FAU Mira | +14!!! Prekvapko do +! | 1 | HOFFMANN Jakub | celkem ok :) | 1 | JILEMNICKY Martin | Hodiny | 1 | MATOUSEK Vlastimil | zkousim mokry | 1 | MORKOVSKY Jan | hodne pomale v 1 splitu venku a v poslednim trefeny strom | 1 | OTRUBA Pavel | Na jistotu. | 1 | PETERA Jiri | ok |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|