|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Martas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 08:25.23 | | 98.3   | 2. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | DYCK German Lancia Delta | A8 | 13:25.23 05:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 61.7 +21.74 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SRUBJANOVA Adela Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 13:25.23 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 61.7 +21.74 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Rene Lancia Delta | A8 | 13:25.23 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 61.7 +21.74 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Rene Lancia Delta | A8 | 30:06.01 10:00.00 | | 64.6   | 2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Martas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 30:45.92 10:25.00 | +39.90 +39.90 | 63.2 +1.23 | 3. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | DYCK German Lancia Delta | A8 | 35:06.01 15:00.00 | +5:00.00 +4:20.08 | 55.4 +9.26 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SRUBJANOVA Adela Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 37:11.40 10:55.00 | +7:05.39 +2:05.39 | 52.3 +13.13 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
4 | BEZSTAROSTI Jiri | Maly chybicky, pod tech 30 bych to URCITE smacknul:D Dik za test, to eNko me docela bavi:) | 4 | BRABLEC Jan | hnus X krat venku | 4 | carlos-rs | Head Gasket!!! No Power! | 4 | CHAMULA Michal | dve blby zavahani ... mohlo to byt lepsi ... | 4 | GABOR Stefan | skoda te prvni rz | 4 | GARCIA Diego | Well | 4 | GORALIK Lukasz | :( | 4 | HATLE Pavel | naraz do stromu hned po startu,velka ztrata,jinak ok. | 4 | jagrmajstr | na streho | 4 | KOVARICEK Miroslav | ok | 4 | KRCMA Daniel | tesneni tak kilak pred cilem vyfouklo takze to nejelo svina | 4 | TOMECEK Libor | ja debil asi 3x venku ..... | 3 | BEZSTAROSTI Jiri | Skoda pencle no... Ale jinak dobry, hezky to jezdi:) Asi me to bere trochu vic nez S2k, prece jenom Mitsubishi:P | 3 | GARCIA Diego | u | 3 | HATLE Pavel | ok | 3 | KOVARICEK Miroslav | ok | 3 | MRNUSTIK Radek | zacatek hodiny | 3 | RAMPACEK Lukas | lol | 2 | BEZSTAROSTI Jiri | Asi 300 metru jsem jenom letel. Mame penale 3,5 minuty za prekroceni servisu o 21 minut:D | 2 | BORUTA Janusz | dotoczylem sie do mety z zakleszczona skrzynia biegow | 2 | CHAMULA Michal | ty voe to byla krize ... ve 150 smyk ... a ze strane ... :-( ale dalo e to jeste dojet | 2 | Christer Vestlund | f.....k | 2 | Daniel Nowak | dachowanie i pomoc :/ | 2 | DOHNAL Rene | not good | 2 | GARCIA Diego | r | 2 | HATLE Pavel | ok | 2 | KOVARICEK Miroslav | dostal sem hodiny a nasledne skratil trat | 2 | KRCMA Daniel | ok | 1 | BEZSTAROSTI Jiri | Zdravim, slusne receno jsem to pekne podelal, ale bez pripravy atd to ani jinak neslo:) | 1 | BORUTA Janusz | kara 35 sek :( | 1 | DOHNAL Rene | ok | 1 | GARCIA Diego | f | 1 | GORALIK Lukasz | oj musze kjeszcze sie sporo nauczyc G25 ale czuje ze bedzie wysmieniceie | 1 | HATLE Pavel | Penalty za zkr.trate,jinak ok | 1 | Ivan PETROV | . | 1 | KOVARICEK Miroslav | hned na zacatku sem spadnul pod cestu a nemoh sem sa vyhrabat spatky. nechal sem tam asi 20sec | 1 | Peter Ojaniemi | Engine on fire!! | 1 | POUSTKA Vaclav | Zasekla se mi rucka. | 1 | RAFAJ David | Parkrat jsem couval nez jsem prisel na to, jak ty vracaky projizdet s predokolkou. | 1 | RAMPACEK Lukas | pica | 1 | SEDLACEK Josef | 15m pred cilem v posledni zatacce sem vyjel ze stopy a sel do lesa, no tj smola | 1 | Starling John | y |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|