|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NARU Kazuma Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:22.17 | | 90.4   | 2. | | SANEK Vit Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 09:22.17 03:00.00 | +3:00.00 +3:00.00 | 61.5 +18.75 | = | | HEJTMANEK Pavel Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 09:22.17 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 61.5 +18.75 | = | | ARVYDAS Macerauskas Subaru Impreza 555 | A8 | 09:22.17 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 61.5 +18.75 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | NARU Kazuma Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 17:20.10 | | 87.2   | 2. | +2 | | HEJTMANEK Pavel Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 23:01.10 06:00.00 | +5:40.99 +5:40.99 | 65.7 +13.53 | 3. | +3 | | ARVYDAS Macerauskas Subaru Impreza 555 | A8 | 26:45.14 09:00.00 | +9:25.03 +3:44.04 | 56.5 +22.42 | 4. | +3 | | SANEK Vit Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 27:26.56 09:00.00 | +10:06.45 +41.42 | 55.1 +24.07 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
NARU Kazuma | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Suchá šotolina | 02:21.77 | 04:36.20 | 06:22.17 | | ARVYDAS Macerauskas | Subaru Impreza 555 | A8 | Suchá šotolina | +00:25.52 | --:--:-- | +02:59.99 | | SANEK Vit | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +02:59.99 | | HEJTMANEK Pavel | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Suchá šotolina | -00:01.28 | +00:44.82 | +02:59.99 | | SAINZ | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Suchá šotolina | +00:09.86 | --:--:-- | --:--:-- | | ERIKSSON patrik | Subaru Impreza 555 | A8 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | track24 | Toyota Celica st205 | A8 | Suchá šotolina | +00:04.39 | +00:58.44 | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|