# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRBACEK David Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 40:50.23 | | 126.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 41:06.29 | +16.05 +16.05 | 126.0 +0.19 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TURECEK Martin Toyota Celica st205 | A8 | 41:14.94 | +24.71 +8.65 | 125.5 +0.29 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 41:47.64 | +57.41 +32.70 | 123.9 +0.67 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 42:01.83 | +1:11.59 +14.19 | 123.2 +0.83 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 42:25.60 | +1:35.37 +23.77 | 122.0 +1.11 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 42:39.71 | +1:49.49 +14.12 | 121.4 +1.27 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRYSTYN Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 42:54.67 | +2:04.45 +14.96 | 120.7 +1.44 |
9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 43:04.46 | +2:14.22 +9.77 | 120.2 +1.56 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 43:20.54 | +2:30.31 +16.07 | 119.5 +1.74 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Toyota Celica st205 | A8 | 44:37.43 | +3:47.20 +1:16.89 | 116.0 +2.63 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 44:40.06 | +3:49.83 +2.63 | 115.9 +2.66 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 44:43.98 | +3:53.75 +3.92 | 115.8 +2.71 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 45:01.77 | +4:11.54 +17.79 | 115.0 +2.91 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 45:45.09 | +4:54.86 +43.32 | 113.2 +3.42 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Toyota Celica st205 | A8 | 46:13.50 | +5:23.27 +28.41 | 112.0 +3.75 |
17. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Toyota Celica st205 | A8 | 46:35.85 | +5:45.62 +22.35 | 111.1 +4.00 |
18. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 46:55.97 | +6:05.74 +20.12 | 110.3 +4.24 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 46:56.12 | +6:05.89 +0.15 | 110.3 +4.24 |
20. | -12 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 47:28.88 05:00.00 | +6:38.65 +32.76 | 109.1 +4.62 |
21. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 47:39.87 | +6:49.64 +10.99 | 108.6 +4.75 |
22. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KREMEN Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 47:56.71 | +7:06.48 +16.84 | 108.0 +4.94 |
23. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 48:16.92 | +7:26.69 +20.21 | 107.2 +5.18 |
24. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Toyota Celica st205 | A8 | 48:51.76 | +8:01.53 +34.84 | 106.0 +5.58 |
25. | -7 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VYDRA Petr Subaru Impreza 555 | A8 | 51:02.39 05:00.00 | +10:12.16 +2:10.63 | 101.5 +7.09 |
26. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Toyota Celica st205 | A8 | 52:09.55 05:00.00 | +11:19.32 +1:07.16 | 99.3 +7.87 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 57:34.40 | +16:44.17 +5:24.85 | 89.9 +11.64 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 66:26.84 25:00.00 | +25:36.61 +8:52.44 | 77.9 +17.81 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 67:18.45 25:00.00 | +26:28.22 +51.61 | 76.9 +18.40 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FISERA Jan Lancia Delta | A8 | 69:15.66 25:00.00 | +28:25.43 +1:57.21 | 74.8 +19.76 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 83:15.92 40:00.00 | +42:25.69 +14:00.26 | 62.2 +29.50 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMAR Stanislav Toyota Celica st205 | A8 | 86:37.47 45:00.00 | +45:47.24 +3:21.55 | 59.8 +31.83 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHIMMER Jakub Subaru Impreza 555 | A8 | 87:17.89 45:00.00 | +46:27.67 +40.43 | 59.3 +32.30 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 95:51.01 55:00.00 | +55:00.78 +8:33.11 | 54.0 +38.25 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Toyota Celica st205 | A8 | 95:57.19 55:00.00 | +55:06.96 +6.18 | 54.0 +38.32 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Jiri Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 96:02.26 55:00.00 | +55:12.03 +5.07 | 53.9 +38.38 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 96:02.91 55:00.00 | +55:12.68 +0.65 | 53.9 +38.39 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 96:05.14 55:00.00 | +55:14.91 +2.23 | 53.9 +38.41 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Toyota Celica st205 | A8 | 96:16.35 55:00.00 | +55:26.12 +11.21 | 53.8 +38.54 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 96:18.04 55:00.00 | +55:27.81 +1.69 | 53.8 +38.56 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 96:26.60 55:00.00 | +55:36.37 +8.56 | 53.7 +38.66 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CADA Otto Toyota Celica st205 | A8 | 96:42.83 55:00.00 | +55:52.60 +16.23 | 53.5 +38.85 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 100:37.57 60:00.00 | +59:47.34 +3:54.74 | 51.5 +41.57 |