# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 42:23.23 | | 122.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 42:25.14 | +1.90 +1.90 | 122.1 +0.02 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 42:26.82 | +3.58 +1.68 | 122.0 +0.04 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 42:42.37 | +19.13 +15.55 | 121.2 +0.22 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 42:48.80 | +25.56 +6.43 | 120.9 +0.30 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 43:05.71 | +42.48 +16.92 | 120.2 +0.49 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Ales Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 43:22.69 | +59.45 +16.97 | 119.4 +0.69 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRU Stanislav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 43:40.60 | +1:17.36 +17.91 | 118.6 +0.90 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 44:22.08 | +1:58.84 +41.48 | 116.7 +1.38 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 44:32.85 | +2:09.61 +10.77 | 116.2 +1.50 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 44:35.91 | +2:12.66 +3.06 | 116.1 +1.54 |
12. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 44:47.08 | +2:23.84 +11.17 | 115.6 +1.67 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 44:47.68 | +2:24.44 +0.60 | 115.6 +1.67 |
14. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Vratislav Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 44:52.68 | +2:29.44 +5.00 | 115.4 +1.73 |
15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PASKER Dan Toyota Celica st205 | A8 | 45:18.15 | +2:54.91 +25.47 | 114.3 +2.03 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 45:22.38 | +2:59.14 +4.23 | 114.1 +2.08 |
17. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Subaru Impreza 555 | A8 | 45:30.08 | +3:06.84 +7.70 | 113.8 +2.17 |
18. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 45:46.38 | +3:23.14 +16.30 | 113.1 +2.35 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Toyota Celica st205 | A8 | 45:50.68 | +3:27.44 +4.30 | 112.9 +2.40 |
20. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZLEBEK Ivo Toyota Celica st205 | A8 | 46:25.54 00:10.00 | +4:02.30 +34.86 | 111.5 +2.81 |
21. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 47:54.84 | +5:31.60 +1:29.30 | 108.1 +3.84 |
22. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MECHL Stanislav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 48:15.72 | +5:52.48 +20.88 | 107.3 +4.08 |
23. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALY Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 48:35.22 | +6:11.98 +19.50 | 106.6 +4.31 |
24. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PISTULKA David Lancia Delta | A8 | 48:40.66 | +6:17.42 +5.44 | 106.4 +4.37 |
25. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRCEK Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 48:57.35 | +6:34.11 +16.69 | 105.8 +4.57 |
26. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ORAVEC Tomas Subaru Impreza 555 | A8 | 49:26.46 | +7:03.22 +29.11 | 104.7 +4.90 |
27. | -15 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILAR Vladimir Lancia Delta | A8 | 49:27.07 05:00.00 | +7:03.83 +0.61 | 104.7 +4.91 |
28. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SITAL Marek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 49:40.75 00:10.00 | +7:17.51 +13.68 | 104.2 +5.07 |
29. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 49:44.89 | +7:21.65 +4.13 | 104.1 +5.12 |
30. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HERTL Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 50:13.16 | +7:49.92 +28.27 | 103.1 +5.45 |
31. | -12 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELENKA Jiri Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 50:28.26 05:00.00 | +8:05.02 +15.10 | 102.6 +5.62 |
32. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Petr Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 51:02.45 | +8:39.21 +34.19 | 101.4 +6.02 |
33. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLESNIK Martin Subaru Impreza 555 | A8 | 51:02.92 | +8:39.67 +0.47 | 101.4 +6.02 |
34. | -11 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 51:17.68 05:00.00 | +8:54.44 +14.76 | 100.9 +6.19 |
35. | -11 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PREISINGER Peter Toyota Celica st205 | A8 | 52:06.08 05:00.00 | +9:42.84 +48.40 | 99.4 +6.75 |
36. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 55:03.63 10:00.00 | +12:40.39 +2:57.55 | 94.0 +8.81 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UFTA Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 63:09.46 15:00.00 | +20:46.22 +8:05.83 | 82.0 +14.44 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DANEK Miloslav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 65:03.41 20:00.00 | +22:40.17 +1:53.95 | 79.6 +15.76 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 67:50.69 25:00.00 | +25:27.45 +2:47.28 | 76.3 +17.70 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 69:41.60 25:00.00 | +27:18.37 +1:50.92 | 74.3 +18.98 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VIK Vlastimil Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 71:25.53 25:00.00 | +29:02.29 +1:43.92 | 72.5 +20.19 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STALMACH Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 71:41.27 25:00.00 | +29:18.03 +15.74 | 72.2 +20.37 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 73:13.60 30:00.00 | +30:50.36 +1:32.33 | 70.7 +21.44 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOZMAN Lukas Lancia Delta | A8 | 75:12.18 30:00.00 | +32:48.95 +1:58.59 | 68.9 +22.82 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 79:16.10 35:00.00 | +36:52.87 +4:03.92 | 65.3 +25.64 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 81:58.82 30:10.00 | +39:35.58 +2:42.71 | 63.2 +27.53 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJ Martin Toyota Celica st205 | A8 | 87:50.36 45:10.00 | +45:27.12 +5:51.54 | 58.9 +31.60 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 88:11.91 45:00.00 | +45:48.67 +21.55 | 58.7 +31.85 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERNAT Jirka Toyota Celica st205 | A8 | 88:22.09 45:10.00 | +45:58.85 +10.18 | 58.6 +31.97 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRESLER Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 92:21.11 50:00.00 | +49:57.87 +3:59.02 | 56.1 +34.74 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Toyota Celica st205 | A8 | 92:37.02 50:00.00 | +50:13.78 +15.91 | 55.9 +34.92 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Marek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 93:46.91 50:10.00 | +51:23.67 +1:09.89 | 55.2 +35.73 |
53. | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CVRCEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 96:52.10 55:00.00 | +54:28.86 +3:05.19 | 53.5 +37.88 |
54. | ![Po předchozí RZ: 54. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NECHANICKY Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 96:52.25 55:00.00 | +54:29.01 +0.15 | 53.5 +37.88 |
55. | ![Po předchozí RZ: 55. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 96:52.41 55:00.00 | +54:29.17 +0.16 | 53.5 +37.88 |
56. | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 97:01.11 55:00.00 | +54:37.87 +8.69 | 53.4 +37.98 |
57. | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FARY Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 97:03.97 55:00.00 | +54:40.73 +2.86 | 53.3 +38.02 |
58. | ![Po předchozí RZ: 58. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANICEK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 97:11.95 55:00.00 | +54:48.71 +7.98 | 53.3 +38.11 |
59. | ![Po předchozí RZ: 59. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SVOBODA Venca Subaru Impreza 555 | A8 | 97:12.41 55:00.00 | +54:49.17 +0.46 | 53.3 +38.11 |
60. | ![Po předchozí RZ: 60. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 97:15.96 55:00.00 | +54:52.72 +3.55 | 53.2 +38.15 |
61. | ![Po předchozí RZ: 61. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOKULIL Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 97:25.80 55:00.00 | +55:02.56 +9.84 | 53.1 +38.27 |
62. | ![Po předchozí RZ: 62. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Toyota Celica st205 | A8 | 97:26.62 55:00.00 | +55:03.38 +0.82 | 53.1 +38.28 |
63. | ![Po předchozí RZ: 63. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAJDA Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 98:27.80 55:00.00 | +56:04.56 +1:01.18 | 52.6 +38.99 |
64. | ![Po předchozí RZ: 64. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SAJTAR Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 101:38.97 60:00.00 | +59:15.73 +3:11.17 | 50.9 +41.20 |