# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 98:36.50 | | 90.7   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 99:12.78 | +36.28 +36.28 | 90.2 +0.24 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 99:37.24 | +1:00.74 +24.46 | 89.8 +0.41 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 100:30.66 | +1:54.16 +53.42 | 89.0 +0.77 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 101:11.48 | +2:34.97 +40.82 | 88.4 +1.04 |
6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Toyota Celica st205 | A8 | 101:13.51 | +2:37.01 +2.02 | 88.4 +1.05 |
7. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 101:14.02 | +2:37.52 +0.51 | 88.4 +1.06 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DANEK Miloslav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 101:45.96 | +3:09.46 +31.94 | 87.9 +1.27 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 102:05.75 | +3:29.25 +19.79 | 87.6 +1.40 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILAR Vladimir Lancia Delta | A8 | 102:21.37 | +3:44.87 +15.62 | 87.4 +1.51 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Lada Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 102:59.05 | +4:22.55 +37.68 | 86.9 +1.76 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 103:09.88 | +4:33.38 +10.83 | 86.7 +1.83 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Toyota Celica st205 | A8 | 103:10.81 | +4:34.31 +0.93 | 86.7 +1.84 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIK Petr Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 103:48.06 | +5:11.56 +37.25 | 86.2 +2.09 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 104:34.06 | +5:57.56 +46.00 | 85.6 +2.40 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 104:44.22 00:10.00 | +6:07.72 +10.16 | 85.4 +2.47 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 105:17.88 | +6:41.38 +33.65 | 85.0 +2.69 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELENKA Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 105:52.55 | +7:16.05 +34.67 | 84.5 +2.92 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MERKA Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 106:31.55 | +7:55.05 +39.00 | 84.0 +3.19 |
20. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 106:53.14 00:15.00 | +8:16.64 +21.59 | 83.7 +3.33 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PREISINGER Peter Toyota Celica st205 | A8 | 108:11.34 | +9:34.84 +1:18.20 | 82.7 +3.86 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZLEBEK Ivo Toyota Celica st205 | A8 | 108:21.40 00:10.00 | +9:44.90 +10.06 | 82.6 +3.92 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HERTL Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 110:11.61 | +11:35.11 +1:50.21 | 81.2 +4.66 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Miras Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 110:14.08 05:00.00 | +11:37.58 +2.47 | 81.2 +4.68 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SITAL Marek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 111:15.62 | +12:39.12 +1:01.54 | 80.4 +5.09 |
26. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 113:18.46 01:20.00 | +14:41.96 +2:02.84 | 79.0 +5.92 |
27. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CIKRLE Patrik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 117:06.92 05:10.00 | +18:30.42 +3:48.46 | 76.4 +7.45 |
28. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 117:22.58 15:00.00 | +18:46.08 +15.66 | 76.2 +7.55 |
29. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STALMACH Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 118:35.17 10:00.00 | +19:58.67 +1:12.59 | 75.4 +8.04 |
30. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANOSEK Marek Toyota Celica st205 | A8 | 121:07.39 15:15.00 | +22:30.89 +2:32.22 | 73.9 +9.06 |
31. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANA Kamil Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 121:51.15 15:00.00 | +23:14.65 +43.76 | 73.4 +9.35 |
32. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 123:07.48 20:20.00 | +24:30.98 +1:16.33 | 72.7 +9.87 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 123:29.39 25:00.00 | +24:52.89 +21.91 | 72.4 +10.01 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PASKER Dan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 139:46.36 35:00.00 | +41:09.86 +16:16.97 | 64.0 +16.57 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 141:45.49 40:00.00 | +43:08.98 +1:59.13 | 63.1 +17.36 |
36. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 144:43.28 40:15.00 | +46:06.78 +2:57.79 | 61.8 +18.56 |
37. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 146:59.20 45:00.00 | +48:22.71 +2:15.93 | 60.9 +19.47 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 154:11.46 55:00.00 | +55:34.97 +7:12.26 | 58.0 +22.37 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MISAK Vit Lancia Delta | A8 | 159:40.18 55:30.00 | +61:03.68 +5:28.71 | 56.0 +24.57 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 165:25.20 65:00.00 | +66:48.70 +5:45.02 | 54.1 +26.89 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAVLAS Martin Toyota Celica st205 | A8 | 168:07.10 65:00.00 | +69:30.60 +2:41.90 | 53.2 +27.97 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PISTULKA David Lancia Delta | A8 | 172:53.00 70:25.00 | +74:16.50 +4:45.89 | 51.7 +29.89 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONARIK Vit Subaru Impreza 555 | A8 | 176:06.70 75:00.00 | +77:30.20 +3:13.70 | 50.8 +31.19 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 178:41.40 80:00.00 | +80:04.89 +2:34.69 | 50.1 +32.23 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CVRCEK Jan Toyota Celica st205 | A8 | 182:32.80 80:40.00 | +83:56.30 +3:51.40 | 49.0 +33.78 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUNNHOFER Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 184:42.30 85:00.00 | +86:05.80 +2:09.50 | 48.4 +34.65 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | VESELOVSKY Lubos Subaru Impreza 555 | A8 | 184:58.40 85:00.00 | +86:21.89 +16.10 | 48.4 +34.75 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VEVERKA Lukas Subaru Impreza 555 | A8 | 185:18.70 80:00.00 | +86:42.20 +20.30 | 48.3 +34.89 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | JAKABSIC Roman Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 189:50.50 91:00.00 | +91:14.00 +4:31.80 | 47.1 +36.71 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STON Vit Lancia Delta | A8 | 193:01.50 95:00.00 | +94:25.00 +3:11.00 | 46.3 +37.99 |
= | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LESAK Richard Lancia Delta | A8 | 193:01.50 95:00.00 | +94:25.00 +0.00 | 46.3 +37.99 |