|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUNDLAK Jan Toyota Celica | A8 | 03:56.00 | | 85.4   | 2. | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | WINDELS Bram _New A8 car | A8 | 04:04.47 | +8.47 +8.47 | 82.5 +1.51 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Toyota Celica | A8 | 04:56.00 01:00.00 | +1:00.00 +51.53 | 68.1 +10.71 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Toyota Celica | A8 | 04:56.00 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 68.1 +10.71 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Toyota Celica | A8 | 04:56.00 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 68.1 +10.71 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUNDLAK Jan Toyota Celica | A8 | 08:57.40 | | 90.4   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | WINDELS Bram _New A8 car | A8 | 09:11.91 | +14.51 +14.51 | 88.1 +1.07 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ Dalibor Toyota Celica | A8 | 10:07.75 01:00.00 | +1:10.34 +55.84 | 80.0 +5.21 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Toyota Celica | A8 | 10:12.43 01:00.00 | +1:15.03 +4.68 | 79.4 +5.56 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Toyota Celica | A8 | 10:15.17 01:00.00 | +1:17.77 +2.74 | 79.0 +5.76 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|