|
RALLYE - SHOW
Rundkursevent, immer beliebt bei den Zuschauern.
23.4.2014 20:00 - 29.4.2014 23:59 |
1234567 |
RZ/SS 2 - Karlstad Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, mlhavo, zataženo 1.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MATTES Ondrej Toyota Celica st205 | A8 | 01:35.03 | | 72.0   | 2. | | PAULIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 01:40.92 | +5.89 +5.89 | 67.8 +3.10 | 3. | | BUCZEK Lukas Toyota Celica st205 | A8 | 01:41.94 | +6.91 +1.02 | 67.1 +3.64 | 4. | | premo Subaru Impreza 555 | A8 | 01:50.64 | +15.61 +8.69 | 61.8 +8.22 | 5. | | PAVLIK Denis Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:35.03 02:00.00 | +2:00.00 +1:44.39 | 31.8 +63.16 | = | | SIERADZKI Lukasz Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:35.03 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 31.8 +63.16 | = | | ZAWADA Pawel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:35.03 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 31.8 +63.16 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | MATTES Ondrej Toyota Celica st205 | A8 | 03:20.12 | | 70.2   | 2. | +2 | | PAULIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:28.78 | +8.66 +8.66 | 67.2 +2.22 | 3. | | | BUCZEK Lukas Toyota Celica st205 | A8 | 03:29.02 | +8.91 +0.25 | 67.2 +2.28 | 4. | +2 | | premo Subaru Impreza 555 | A8 | 03:39.28 | +19.16 +10.26 | 64.0 +4.91 | 5. | -3 | | ZAWADA Pawel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 05:20.23 02:00.00 | +2:00.11 +1:40.95 | 43.8 +30.80 | 6. | -1 | | SIERADZKI Lukasz Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:23.11 02:00.00 | +2:02.99 +2.88 | 43.5 +31.54 | 7. | | | PAVLIK Denis Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:20.12 04:00.00 | +4:00.00 +1:57.01 | 31.9 +61.54 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|