|
TEST 2.
22.1.2009 18:08 - 23.1.2009 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Pirka Menoko II Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | maxcut Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:13.79 | | 76.9   | 2. | | MATEJ Martin Toyota Celica st205 | A8 | 05:20.93 | +7.13 +7.13 | 75.2 +1.06 | 3. | | GRUNTORAD Franta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:26.25 | +12.46 +5.33 | 73.9 +1.86 | 4. | | BARTEK__PL Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:13.79 01:00.00 | +1:00.00 +47.54 | 64.5 +8.96 | = | | SINDELAR Martas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:13.79 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 64.5 +8.96 | = | | ZAWADA Pawel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 06:13.79 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 64.5 +8.96 | 7. | | PAVLICEK Dusan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:16.65 | +1:02.86 +2.86 | 64.0 +9.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | maxcut Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 19:16.70 | | 101.8   | 2. | | | GRUNTORAD Franta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 20:13.65 01:00.00 | +56.95 +56.95 | 97.0 +1.74 | 3. | +1 | | MATEJ Martin Toyota Celica st205 | A8 | 21:09.78 02:00.00 | +1:53.08 +56.13 | 92.7 +3.46 | 4. | -1 | | ZAWADA Pawel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 21:29.53 02:00.00 | +2:12.83 +19.75 | 91.3 +4.06 | 5. | | | PAVLICEK Dusan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:45.47 02:00.00 | +3:28.77 +1:15.94 | 86.2 +6.38 | 6. | | | BARTEK__PL Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 23:01.04 04:00.00 | +3:44.34 +15.57 | 85.2 +6.86 | 7. | | | SINDELAR Martas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 26:31.04 07:30.00 | +7:14.34 +3:30.00 | 74.0 +13.28 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
| 27.01.2024: Nová trať:
|
|
|
|