|
Dalslandstjuren
6 stages gravel (and some tarmac)
all drivers, all cars
22.9.2010 9:00 - 26.9.2010 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - SS5 Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch rozbitý a suchý, dobré podmínky, odpoledne, před deštěm, oblačno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:59.14 | | 80.6   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 05:03.82 | +4.68 +4.68 | 79.4 +0.70 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMAR Stanislav Toyota Celica st205 | A8 | 05:15.38 | +16.23 +11.56 | 76.5 +2.42 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Pavel VOTRUBA Toyota Celica st205 | A8 | 05:18.84 | +19.70 +3.46 | 75.6 +2.94 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 18:52.44 | | 86.8   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 19:16.91 | +24.47 +24.47 | 85.0 +0.90 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMAR Stanislav Toyota Celica st205 | A8 | 20:16.53 | +1:24.09 +59.62 | 80.8 +3.08 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Pavel VOTRUBA Toyota Celica st205 | A8 | 20:23.30 | +1:30.86 +6.77 | 80.3 +3.33 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|