# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURYSEK Adam Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 29:31.20 | | 97.4   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 29:44.62 | +13.42 +13.42 | 96.6 +0.28 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARVIK Lada Toyota Celica st205 | A8 | 29:52.45 | +21.25 +7.83 | 96.2 +0.44 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 30:02.51 | +31.31 +10.06 | 95.7 +0.65 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 30:21.76 | +50.56 +19.25 | 94.7 +1.06 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 30:21.91 | +50.71 +0.15 | 94.6 +1.06 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 30:23.81 | +52.61 +1.90 | 94.5 +1.10 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PELANEK David Toyota Celica st205 | A8 | 30:32.34 | +1:01.14 +8.52 | 94.1 +1.28 |
9. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Toyota Celica st205 | A8 | 30:37.09 | +1:05.89 +4.75 | 93.9 +1.38 |
10. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Toyota Celica st205 | A8 | 30:38.20 | +1:07.00 +1.11 | 93.8 +1.40 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEK Marek Toyota Celica st205 | A8 | 30:50.11 | +1:18.91 +11.91 | 93.2 +1.65 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Toyota Celica st205 | A8 | 30:56.91 | +1:25.71 +6.80 | 92.9 +1.79 |
13. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | BRONZ Zoli Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 31:14.75 | +1:43.55 +17.84 | 92.0 +2.16 |
14. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 31:22.42 | +1:51.22 +7.67 | 91.6 +2.32 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATOUSEK Vlastimil Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 31:23.24 | +1:52.04 +0.82 | 91.6 +2.34 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 31:42.02 | +2:10.82 +18.78 | 90.7 +2.73 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Toyota Celica st205 | A8 | 31:49.81 | +2:18.61 +7.79 | 90.3 +2.89 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | PREISINGER Peter Toyota Celica st205 | A8 | 31:52.59 | +2:21.38 +2.78 | 90.2 +2.95 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 32:12.48 | +2:41.28 +19.89 | 89.2 +3.37 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 32:21.66 | +2:50.46 +9.18 | 88.8 +3.56 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CABAK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 32:33.75 | +3:02.55 +12.09 | 88.3 +3.81 |
22. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAZE Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 35:06.84 | +5:35.64 +2:33.09 | 81.8 +7.01 |
23. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 35:32.54 00:25.00 | +6:01.34 +25.70 | 80.9 +7.54 |
24. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 35:47.94 | +6:16.74 +15.40 | 80.3 +7.87 |
25. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 37:21.42 05:00.00 | +7:50.23 +1:33.49 | 76.9 +9.82 |
26. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVY Karel Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 38:23.77 05:00.00 | +8:52.57 +1:02.34 | 74.9 +11.12 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Toyota Celica st205 | A8 | 39:46.71 10:00.00 | +10:15.52 +1:22.95 | 72.2 +12.85 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMECKY Jan Toyota Celica st205 | A8 | 40:00.04 10:00.00 | +10:28.84 +13.32 | 71.8 +13.13 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Toyota Celica st205 | A8 | 40:26.00 10:00.00 | +10:54.79 +25.96 | 71.1 +13.67 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PAVELKA Ales Lancia Delta | A8 | 44:24.74 10:00.00 | +14:53.54 +3:58.74 | 64.7 +18.65 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMA Daniel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 47:11.64 15:00.00 | +17:40.44 +2:46.90 | 60.9 +22.14 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 50:05.12 20:00.00 | +20:33.92 +2:53.48 | 57.4 +25.76 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOTAL Martin Lancia Delta | A8 | 50:13.90 20:00.00 | +20:42.70 +8.77 | 57.2 +25.94 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Martin Toyota Celica st205 | A8 | 51:11.03 20:00.00 | +21:39.83 +57.13 | 56.2 +27.14 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 54:36.41 25:00.00 | +25:05.21 +3:25.38 | 52.6 +31.42 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MORKOVSKY Jan Subaru Impreza 555 | A8 | 59:15.85 30:00.00 | +29:44.65 +4:39.44 | 48.5 +37.26 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SK DER Rally Team Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 59:18.54 30:00.00 | +29:47.34 +2.69 | 48.5 +37.31 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAMSIK Daniel Toyota Celica st205 | A8 | 59:20.40 30:00.00 | +29:49.20 +1.86 | 48.4 +37.35 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 59:24.75 30:00.00 | +29:53.55 +4.34 | 48.4 +37.44 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SERBAUM Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 59:27.66 30:00.00 | +29:56.46 +2.91 | 48.3 +37.50 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJTECHOVSKY Radek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 62:23.02 32:50.00 | +32:51.82 +2:55.36 | 46.1 +41.17 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPURNY Milan Toyota Celica st205 | A8 | 64:13.97 35:00.00 | +34:42.77 +1:50.95 | 44.7 +43.48 |