|
SK + CZ
Trieda A7 zatiaľ bez konfiktných aut. Testujú sa nové fyziky.
Info a download na www.rbr.mypage.cz.
Testy zatiaľ offlne (shakedown)
11.8.2010 21:34 - 13.8.2010 22:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Mlynky Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 7.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 03:51.41 | | 110.4   | 2. |  | KEST Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:57.69 | +6.28 +6.28 | 107.5 +0.88 | 3. |  | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:51.41 01:00.00 | +1:00.00 +53.72 | 87.7 +8.45 | = |  | Schernstein Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:51.41 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 87.7 +8.45 | = |  | REGNER Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 04:51.41 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 87.7 +8.45 | 6. |  | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:11.68 | +1:20.27 +20.27 | 82.0 +11.31 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 22:10.78 | | 111.2   | 2. |  |  | KEST Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 22:37.47 | +26.69 +26.69 | 109.0 +0.65 | 3. | +1 |  | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 25:05.09 03:00.00 | +2:54.31 +2:27.62 | 98.3 +4.24 | 4. | -1 |  | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 25:21.12 02:00.00 | +3:10.34 +16.03 | 97.3 +4.63 | 5. |  |  | REGNER Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 28:05.50 06:10.00 | +5:54.72 +2:44.38 | 87.8 +8.63 | 6. |  |  | Schernstein Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 29:36.29 07:00.00 | +7:25.51 +1:30.79 | 83.3 +10.84 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|