|
Nocni test
snazim se nastvit tmu, kvuli hradku musim dat 6x do rite
7.4.2012 22:32 - 13.4.2012 23:59 |
123456 |
RZ/SS 4 - Hradek 1 Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, zataženo 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | NEMEC Dave Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | | 40.2   | = | | Marcin Boryczka Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 | = | | Kuba W Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 | = | | ZILA Honza Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 | = | | hadorkin2010 Lada Samara 1400 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 | = | | TUSZYNSKI Jakub Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 | = | | Patryk Pielarz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:38.94 05:00.00 | +0.00 +0.00 | 40.2 +0.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | NEMEC Dave Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 31:44.81 15:00.00 | | 43.8   | 2. | | | hadorkin2010 Lada Samara 1400 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +5:00.00 | 37.9 +12.93 | = | | | TUSZYNSKI Jakub Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.9 +12.93 | = | | | Patryk Pielarz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.9 +12.93 | = | | | ZILA Honza Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.9 +12.93 | = | | | Marcin Boryczka Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.9 +12.93 | = | | | Kuba W Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 36:44.81 20:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 37.9 +12.93 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|