|
Mityn rally
los asfaltos+1x soto
17.3.2009 18:30 - 18.3.2009 23:59 |
12345 |
RZ/SS 5 - Shepherds Shield Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, večer, průzračno, jasno 4.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | Po RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | Nodi95 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:52.54 | | 100.1   | 2. |  | SOUTO Diego Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:00.29 | +7.75 +7.75 | 95.8 +1.61 | 3. |  | Piotrek85 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:04.54 | +12.00 +4.25 | 93.6 +2.50 | 4. |  | Vaclav KLUST Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:12.61 | +20.07 +8.07 | 89.7 +4.18 | 5. |  | MARZOA Juan Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:16.11 | +23.57 +3.50 | 88.1 +4.91 | 6. |  | SLAVCHEV Krasimir Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:31.94 | +39.40 +15.83 | 81.5 +8.21 | 7. |  | IGLESIAS Diego Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:52.54 01:00.00 | +1:00.00 +20.60 | 74.3 +12.50 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | Nodi95 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 21:54.18 | | 92.6   | 2. |  |  | SOUTO Diego Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 23:48.26 01:00.00 | +1:54.08 +1:54.08 | 85.2 +3.38 | 3. |  |  | Piotrek85 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 24:23.50 | +2:29.32 +35.24 | 83.1 +4.42 | 4. |  |  | Vaclav KLUST Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 24:35.70 | +2:41.52 +12.20 | 82.5 +4.78 | 5. | +1 |  | MARZOA Juan Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 25:27.90 02:40.00 | +3:33.72 +52.20 | 79.6 +6.32 | 6. | +1 |  | IGLESIAS Diego Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 26:05.97 02:00.00 | +4:11.79 +38.07 | 77.7 +7.45 | 7. | +1 |  | SLAVCHEV Krasimir Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 27:13.04 03:15.00 | +5:18.86 +1:07.06 | 74.5 +9.43 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
23.05.2025: Nové auto:
| 18.05.2025: Nové tratě:
- Course de Cote de Cauterets
- Course de Cote de Cauterets Slalom
| 13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
|
|
|
|