# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Audi Sport quattro GrpB | H/B | 32:33.82 | | 98.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Carlos Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 34:42.55 | +2:08.72 +2:08.72 | 92.8 +2.40 |
3. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRAVEC Jozko Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 35:09.81 | +2:35.99 +27.26 | 91.6 +2.90 |
4. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DZIOK Bartek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 35:23.42 | +2:49.60 +13.61 | 91.0 +3.16 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi quattro A2 GrpB | H/B | 35:35.57 | +3:01.75 +12.15 | 90.5 +3.38 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | YANOLIDIS Jannis Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:23.10 | +3:49.28 +47.53 | 88.6 +4.27 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DEALBIZ David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 36:45.88 | +4:12.06 +22.78 | 87.6 +4.69 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 36:56.46 | +4:22.64 +10.59 | 87.2 +4.89 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | SALOMO Marco Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 37:35.89 | +5:02.07 +39.42 | 85.7 +5.63 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Jammi Lada VFTS GrpB | H/B | 38:17.71 | +5:43.89 +41.82 | 84.1 +6.40 |
11. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASES Javier Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 39:35.83 01:15.00 | +7:02.01 +1:18.12 | 81.4 +7.86 |
12. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KOJONEN Toivo Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 41:01.05 | +8:27.23 +1:25.22 | 78.6 +9.45 |
13. | -2 | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | LEMOS Fernando Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 41:33.87 | +9:00.04 +32.82 | 77.5 +10.06 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 47:06.77 10:30.00 | +14:32.95 +5:32.90 | 68.4 +16.26 |
15. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LOPEZ Gartzen Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 47:59.43 10:55.00 | +15:25.61 +52.66 | 67.1 +17.24 |
16. | -1 | | jorgeGonzalez17 Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 48:30.85 10:00.00 | +15:57.03 +31.42 | 66.4 +17.82 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | G.Severov Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 48:39.64 10:00.00 | +16:05.82 +8.78 | 66.2 +17.99 |
18. | +1 | | DOMINGUEZ Rafael Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 48:41.95 08:05.00 | +16:08.13 +2.31 | 66.2 +18.03 |
19. | -1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 52:16.54 15:00.00 | +19:42.72 +3:34.59 | 61.6 +22.02 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ESCUDER Vicente Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 53:04.56 15:00.00 | +20:30.74 +48.02 | 60.7 +22.92 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | BOLAND Dara Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 55:43.26 20:00.00 | +23:09.44 +2:38.69 | 57.8 +25.87 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | TAYLOR Douglas Audi Sport quattro GrpB | H/B | 57:13.75 15:05.00 | +24:39.93 +1:30.49 | 56.3 +27.56 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Mendez Manu Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 60:19.82 25:00.00 | +27:46.00 +3:06.07 | 53.4 +31.02 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALA Stanislav Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 60:26.79 25:00.00 | +27:52.97 +6.97 | 53.3 +31.15 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | feito pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 60:36.45 25:20.00 | +28:02.63 +9.66 | 53.2 +31.33 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LASA Eloy Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 60:44.36 24:30.00 | +28:10.54 +7.91 | 53.0 +31.48 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VACULIK tomas Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 61:42.28 25:15.00 | +29:08.46 +57.92 | 52.2 +32.56 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLAVIK Jan Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 63:06.68 27:45.00 | +30:32.86 +1:24.40 | 51.1 +34.13 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Audi Sport quattro GrpB | H/B | 64:03.67 31:15.00 | +31:29.85 +56.99 | 50.3 +35.19 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARTIN Kike Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 64:46.30 30:00.00 | +32:12.48 +42.63 | 49.7 +35.99 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:58.93 30:00.00 | +32:25.11 +12.63 | 49.6 +36.22 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCÍA David Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 65:47.20 30:00.00 | +33:13.38 +48.27 | 49.0 +37.12 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Audi Sport quattro GrpB | H/B | 67:33.82 35:00.00 | +35:00.00 +1:46.62 | 47.7 +39.11 |
= | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pablo Carballido Audi quattro A2 GrpB | H/B | 67:33.82 35:00.00 | +35:00.00 +0.00 | 47.7 +39.11 |
= | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PANYUSHKIN Evgenyi Lada VFTS GrpB | H/B | 67:33.82 35:00.00 | +35:00.00 +0.00 | 47.7 +39.11 |
= | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VAHER Jaspar Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 67:33.82 35:00.00 | +35:00.00 +0.00 | 47.7 +39.11 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PRZYSZLAKOWSKI Mateusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +1:45.03 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GTi_Mk1_Canarias Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Antonio RODRIGUES Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | REY Luis Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Grzechu Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | MRAK Gasper Lada Kalina RC2 GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | HUERTAS Jesus Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
= | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GIL David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 69:18.85 35:00.00 | +36:45.03 +0.00 | 46.5 +41.06 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KÁRA Robert Audi Sport quattro GrpB | H/B | 76:20.57 41:05.00 | +43:46.75 +7:01.72 | 42.2 +48.92 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Misiek98 Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 79:51.39 43:00.00 | +47:17.58 +3:30.83 | 40.3 +52.84 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TORRESJaume Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 82:01.57 46:15.00 | +49:27.75 +2:10.16 | 39.3 +55.27 |