# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro GrpB | H/B | 39:37.51 | | 96.9   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Audi Sport quattro GrpB | H/B | 40:13.30 | +35.79 +35.79 | 95.5 +0.56 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | Flatout Rallyteam Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 41:56.46 | +2:18.96 +1:43.17 | 91.6 +2.17 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 43:17.09 | +3:39.58 +1:20.62 | 88.7 +3.43 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis Audi 200 quattro GrpA | H/A | 44:23.77 | +4:46.26 +1:06.68 | 86.5 +4.47 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:30.39 | +4:52.88 +6.62 | 86.3 +4.58 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 44:55.35 | +5:17.83 +24.96 | 85.5 +4.97 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | LICIS Atis Lada VFTS GrpB | H/B | 45:13.79 | +5:36.28 +18.44 | 84.9 +5.25 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | PECMAN Edin Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 45:43.95 | +6:06.44 +30.16 | 84.0 +5.73 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | BOLAND Dara Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 46:54.73 | +7:17.22 +1:10.78 | 81.9 +6.83 |
11. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 47:31.23 | +7:53.72 +36.50 | 80.8 +7.40 |
12. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 52:18.64 10:00.00 | +12:41.13 +4:47.41 | 73.4 +11.89 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRABON Marek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 54:51.07 10:00.00 | +15:13.56 +2:32.43 | 70.0 +14.27 |
14. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | IGLESIAS Fabi Lada VFTS GrpB | H/B | 55:19.11 00:10.00 | +15:41.60 +28.04 | 69.4 +14.71 |
15. | -1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | A.Grosbergs Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 57:04.04 10:00.00 | +17:26.53 +1:44.93 | 67.3 +16.35 |
16. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FILGUEIRA Adri Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 57:16.54 04:45.00 | +17:39.03 +12.50 | 67.0 +16.55 |
17. | -2 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 59:09.74 15:00.00 | +19:32.23 +1:53.20 | 64.9 +18.32 |
18. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ESCUDER Vicente Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 59:27.07 08:20.00 | +19:49.56 +17.32 | 64.6 +18.59 |
19. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ABAKUMOV Konstantin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 62:13.02 20:00.00 | +22:35.51 +2:45.95 | 61.7 +21.18 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi quattro A2 GrpB | H/B | 65:36.22 25:00.00 | +25:58.71 +3:23.20 | 58.5 +24.35 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | Vytas Viscius Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 66:55.55 25:00.00 | +27:18.04 +1:19.33 | 57.4 +25.59 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | mikko81 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 68:32.33 25:15.00 | +28:54.82 +1:36.78 | 56.0 +27.11 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VAHER Jaspar Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 75:20.81 35:00.00 | +35:43.30 +6:48.48 | 51.0 +33.49 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Markus Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 75:51.75 31:15.00 | +36:14.23 +30.94 | 50.6 +33.97 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Martínez Nardo Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 76:01.53 35:00.00 | +36:24.02 +9.77 | 50.5 +34.13 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MIRA Javier Lada VFTS GrpB | H/B | 76:03.38 33:25.00 | +36:25.87 +1.85 | 50.5 +34.15 |
27. | +1 | | ATETAM Audi Sport quattro GrpB | H/B | 76:21.14 35:55.00 | +36:43.63 +17.76 | 50.3 +34.43 |
28. | -1 | | jskoda Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 76:21.18 35:00.00 | +36:43.67 +0.04 | 50.3 +34.43 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BANGA David Audi Sport quattro GrpB | H/B | 76:34.60 35:55.00 | +36:57.10 +13.43 | 50.1 +34.64 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jose Bertolo Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 76:36.22 35:00.00 | +36:58.71 +1.61 | 50.1 +34.67 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DOMINGUEZ Kenny Audi Sport quattro GrpB | H/B | 76:37.34 34:50.00 | +36:59.83 +1.12 | 50.1 +34.68 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | RETZER Johann Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 76:54.14 35:55.00 | +37:16.63 +16.80 | 49.9 +34.95 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRIVAN Jan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 76:56.84 35:00.00 | +37:19.33 +2.70 | 49.9 +34.99 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LEPISTO_Antti Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 77:50.13 37:15.00 | +38:12.62 +53.29 | 49.3 +35.82 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | REGUEIRA Adrian Lada VFTS GrpB | H/B | 78:01.33 35:55.00 | +38:23.82 +11.20 | 49.2 +36.00 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Schwarzstein Tony Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 78:44.29 37:45.00 | +39:06.78 +42.96 | 48.8 +36.67 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SARMIENTO Isa Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 79:15.95 37:45.00 | +39:38.44 +31.66 | 48.4 +37.16 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Italy Italy](images/flgs/IT.gif) | "Giano" Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 79:26.64 37:45.00 | +39:49.14 +10.70 | 48.3 +37.33 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Hmsrandrade Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 79:45.14 38:05.00 | +40:07.64 +18.50 | 48.1 +37.62 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONI rubens Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 80:11.27 40:00.00 | +40:33.76 +26.12 | 47.9 +38.03 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 80:11.60 40:00.00 | +40:34.09 +0.33 | 47.9 +38.03 |
42. | ![Po předchozí RZ: 42. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Korea, Republic Of Korea, Republic Of](images/flgs/KR.gif) | Hujiwara Drx Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 80:26.21 39:05.00 | +40:48.69 +14.61 | 47.7 +38.26 |
43. | ![Po předchozí RZ: 43. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | SAMCHEZ Jose A Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 80:45.29 40:00.00 | +41:07.78 +19.07 | 47.6 +38.56 |
44. | ![Po předchozí RZ: 44. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | PENSADO Ivan Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 80:46.35 40:00.00 | +41:08.85 +1.07 | 47.5 +38.58 |
45. | ![Po předchozí RZ: 45. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Mendez Manu Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 81:07.59 40:00.00 | +41:30.08 +21.23 | 47.3 +38.91 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | FORNY_Nakiwili Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 81:22.60 40:00.00 | +41:45.09 +15.01 | 47.2 +39.14 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BRENYA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 81:27.87 40:00.00 | +41:50.36 +5.27 | 47.1 +39.22 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Eder Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 81:31.52 40:00.00 | +41:54.01 +3.65 | 47.1 +39.28 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Ruben Puime Lada VFTS GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +2:44.48 | 45.6 +41.85 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Juan Pablo Lada VFTS GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +0.00 | 45.6 +41.85 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SAGRERAA Enzo Audi Sport quattro GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +0.00 | 45.6 +41.85 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +0.00 | 45.6 +41.85 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | RAPOSO Eugenio Audi Sport quattro GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +0.00 | 45.6 +41.85 |
= | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | TSAKNIAS Nikos Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 84:16.00 45:00.00 | +44:38.49 +0.00 | 45.6 +41.85 |
55. | ![Po předchozí RZ: 55. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | feito pablo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 84:42.82 43:45.00 | +45:05.31 +26.82 | 45.3 +42.27 |
56. | ![Po předchozí RZ: 56. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRILLO Inaki Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 84:57.97 44:00.00 | +45:20.46 +15.15 | 45.2 +42.51 |
57. | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | dominguez jaco Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +13.30 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GIL Asier Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GONZALEZ Felipe Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KOJONEN Toivo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANEK David Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Darek Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Piatek Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BELENA Jorge Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pablo Carballido Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Rafal Ochminski Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Samuel Castro Renault 5 GT Turbo GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | LAREU Diego Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | (t6nis) Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SOSA Nestor Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FER Jorge Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GARCÍA David Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CASTRO Alex Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BERMUDEZ Dani Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | MARTINEZ Israel Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
= | ![Po předchozí RZ: 57. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | TORRESJaume Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 85:11.27 45:00.00 | +45:33.76 +0.00 | 45.1 +42.72 |
78. | ![Po předchozí RZ: 78. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | NYSA92 Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 85:21.27 45:10.00 | +45:43.76 +10.00 | 45.0 +42.87 |