# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ZETAK Dennis Toyota Celica ST205 GT4 GrpA | H/A | 80:45.64 | | 107.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Ford RS200 GrpB | H/B | 82:32.34 00:15.00 | +1:46.69 +1:46.69 | 104.8 +0.74 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 82:44.00 | +1:58.35 +11.66 | 104.6 +0.82 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBOVSKY Petr Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 86:18.71 00:20.00 | +5:33.06 +3:34.71 | 100.2 +2.31 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 88:19.26 | +7:33.61 +2:00.55 | 98.0 +3.15 |
6. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WORONECKI Mirek Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 90:18.86 | +9:33.21 +1:59.60 | 95.8 +3.98 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 92:46.23 01:05.00 | +12:00.58 +2:27.37 | 93.3 +5.00 |
8. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 93:38.73 01:35.00 | +12:53.08 +52.50 | 92.4 +5.36 |
9. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 93:42.99 10:00.00 | +12:57.34 +4.26 | 92.3 +5.39 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 96:32.44 00:10.00 | +15:46.79 +2:49.45 | 89.6 +6.57 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 99:07.79 05:00.00 | +18:22.14 +2:35.35 | 87.3 +7.64 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STAVA Radek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 102:34.48 00:15.00 | +21:48.83 +3:26.69 | 84.3 +9.08 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TRNKA Victor Lancia Rally 037 Evo II GrpB | H/B | 105:40.85 20:00.00 | +24:55.20 +3:06.37 | 81.9 +10.37 |
14. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 110:08.90 10:45.00 | +29:23.25 +4:28.05 | 78.5 +12.23 |
15. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Lancia Delta S4 GrpB | H/B | 110:22.76 25:00.00 | +29:37.11 +13.86 | 78.4 +12.32 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 115:55.82 30:00.00 | +35:10.17 +5:33.06 | 74.6 +14.63 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVAK Jenda Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 116:19.77 30:15.00 | +35:34.12 +23.95 | 74.4 +14.80 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 118:53.20 35:25.00 | +38:07.55 +2:33.43 | 72.8 +15.86 |
19. | -1 | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Opel Manta 400 GrpB | H/B | 120:18.01 30:10.00 | +39:32.36 +1:24.81 | 71.9 +16.45 |
20. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 120:49.33 30:25.00 | +40:03.67 +31.32 | 71.6 +16.67 |
21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 124:32.56 40:00.00 | +43:46.91 +3:43.23 | 69.5 +18.22 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 133:27.63 45:00.00 | +52:41.98 +8:55.07 | 64.8 +21.93 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Audi Sport Quattro GrpB | H/B | 138:15.92 50:00.00 | +57:30.27 +4:48.29 | 62.6 +23.93 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lexa Jan Talbot Sunbeam Lotus Grp2 | H/2 | 140:12.50 45:15.00 | +59:26.85 +1:56.58 | 61.7 +24.74 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | NAPRYS Deividas Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 151:45.95 65:15.00 | +71:00.30 +11:33.45 | 57.0 +29.54 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 156:27.75 65:25.00 | +75:42.10 +4:41.80 | 55.3 +31.50 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Citroen BX 4TC GrpB | H/B | 161:50.71 80:00.00 | +81:05.07 +5:22.97 | 53.5 +33.74 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionova Elionora Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 162:32.41 80:00.00 | +81:46.76 +41.69 | 53.2 +34.03 |