# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Toyota Yaris WRC 2017 | RC1 | 01:41.12 | | 113.9   |
2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HONZEK Matej Toyota Yaris WRC 2017 | RC1 | 01:43.53 | +2.41 +2.41 | 111.3 +0.75 |
3. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Skoda Fabia R5 | RC2 | 01:46.23 | +5.11 +2.70 | 108.4 +1.60 |
4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRABEC Zbynek Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 01:46.60 | +5.48 +0.37 | 108.1 +1.71 |
5. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | BENITEZ echedei Peugeot 207 S2000 Evo Plus | RC2 | 01:47.22 | +6.10 +0.61 | 107.4 +1.90 |
6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 01:47.26 | +6.14 +0.04 | 107.4 +1.92 |
7. | ![Romania Romania](images/flgs/RO.gif) | DIACONESCU Remus Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 01:47.85 | +6.72 +0.59 | 106.8 +2.10 |
8. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | REY Luis Hyundai i20 Coupe WRC 2017 | RC1 | 01:48.22 | +7.10 +0.37 | 106.4 +2.22 |
9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SATORA Matej Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:48.43 | +7.31 +0.21 | 106.2 +2.28 |
10. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | FAFRAK Lukas Citroen C3 R5 | RC2 | 01:49.30 | +8.18 +0.87 | 105.4 +2.55 |
11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICEK Lukyn Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:49.56 | +8.44 +0.27 | 105.1 +2.64 |
12. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HAZUKA Artur Renault Clio III R3 | RC3 | 01:50.09 | +8.97 +0.53 | 104.6 +2.80 |
13. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GUTIERREZ Josue VW Polo R WRC | RC1 | 01:50.25 | +9.13 +0.16 | 104.5 +2.85 |
14. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOR marek Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 01:50.75 | +9.63 +0.50 | 104.0 +3.01 |
15. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Skoda Fabia R5 | RC2 | 01:52.09 | +10.97 +1.34 | 102.8 +3.43 |
16. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | FERNANDEZ Miguel Opel ADAM R2 | RC4 | 01:52.30 | +11.18 +0.21 | 102.6 +3.49 |
17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUST Matej Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:52.71 | +11.58 +0.41 | 102.2 +3.62 |
18. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DAVID Frantisek Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:53.36 | +12.24 +0.66 | 101.6 +3.83 |
19. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VAZQUEZ Diego Peugeot 208 R2 | RC4 | 01:53.41 | +12.29 +0.05 | 101.6 +3.84 |
20. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | QUIROGA Javier Peugeot 208 R2 | RC4 | 01:53.89 | +12.77 +0.48 | 101.1 +3.99 |
21. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REHAK Vasek Mitsubishi Lancer Evo IX N4 | RC2 | 01:54.13 | +13.01 +0.24 | 100.9 +4.07 |
22. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RODRIGUEZ Daniel Skoda Fabia R5 | RC2 | 01:54.14 | +13.02 +0.01 | 100.9 +4.07 |
23. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | davidddavidd Toyota Yaris WRC 2017 | RC1 | 01:54.30 | +13.18 +0.16 | 100.8 +4.12 |
24. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | david COUSO Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 01:54.48 | +13.36 +0.17 | 100.6 +4.17 |
25. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ANTOSOVSKY Petr Citroen C3 WRC 2017 | RC1 | 01:55.77 | +14.64 +1.29 | 99.5 +4.58 |
26. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYSLIWSKI Bartosz Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 01:56.04 | +14.92 +0.27 | 99.3 +4.66 |
27. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEDŘICH Josef Ford Fiesta R5 | RC2 | 01:56.06 | +14.94 +0.02 | 99.3 +4.67 |
28. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VITERNA Marcel Citroen C3 R5 | RC2 | 01:56.08 | +14.96 +0.02 | 99.2 +4.67 |
29. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Damian Pereira Peugeot 208 R2 | RC4 | 01:56.30 | +15.18 +0.22 | 99.0 +4.74 |
30. | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | pula52 Hyundai i20 Coupe WRC 2017 | RC1 | 01:56.56 | +15.43 +0.26 | 98.8 +4.82 |
31. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TOKOLY Vlado Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 01:57.72 | +16.60 +1.15 | 97.9 +5.19 |
32. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | GULAS Michal Mitsubishi Lancer Evo IX R4 | RC2 | 01:58.30 | +17.17 +0.57 | 97.4 +5.37 |
33. | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | SARDINHA Andre Skoda Fabia R5 | RC2 | 01:58.65 | +17.53 +0.36 | 97.1 +5.48 |
34. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUCEJ Milan Citroen C3 WRC 2017 | RC1 | 02:00.97 | +19.85 +2.31 | 95.2 +6.20 |
35. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CZUBKINEN Tommi Opel ADAM R2 | RC4 | 02:01.26 | +20.14 +0.28 | 95.0 +6.29 |
36. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Pedrero Guillermo Opel ADAM R2 | RC4 | 02:01.46 | +20.32 +0.19 | 94.8 +6.35 |
37. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERNY Lukas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 02:07.32 | +26.19 +5.86 | 90.5 +8.19 |
38. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | EMPOWER Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 02:07.44 | +26.32 +0.13 | 90.4 +8.23 |
39. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ULIBARRENA Jacobo Opel ADAM R2 | RC4 | 02:11.52 | +30.40 +4.07 | 87.6 +9.50 |
40. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | GONTSOV Ivan Lada 1600R Grp2 | H/2 | 02:12.38 | +31.26 +0.86 | 87.0 +9.77 |
41. | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | TRL Axeman Skoda Fabia R5 (b) | RC2 | 02:12.86 | +31.74 +0.48 | 86.7 +9.92 |
42. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | RAEVSKIY Sergey Hyundai i20 Coupe WRC 2017 | RC1 | 02:29.23 | +48.11 +16.37 | 77.2 +15.03 |
43. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Michal Dehnel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 02:46.12 | +1:04.98 +16.89 | 69.3 +20.31 |
44. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Diore Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 03:07.28 | +1:26.16 +21.17 | 61.5 +26.92 |
45. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Victor Prim Pazo Renault Clio III R3 | RC3 | 03:57.95 02:00.00 | +2:16.83 +50.67 | 48.4 +42.76 |