# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOCAR Ales Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:11.69 | | 129.6   |
2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Przemek MAKÓWKA Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 03:15.00 | +3.31 +3.31 | 127.4 +0.48 |
3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESLA Nikolas VW Golf IV Kit Car | A7 | 03:19.40 | +7.71 +4.40 | 124.6 +1.12 |
4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FAZEKAS Dominik Subaru Impreza N12 | N4 | 03:20.60 | +8.91 +1.20 | 123.8 +1.29 |
5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GROBELNY Grzegorz Subaru Impreza N12 | N4 | 03:20.68 | +9.00 +0.08 | 123.8 +1.30 |
6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BARTOS Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:21.98 | +10.29 +1.30 | 123.0 +1.49 |
7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CHAMOLA Mike Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 03:22.88 | +11.19 +0.90 | 122.4 +1.62 |
8. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GOMES Daniel Renault Clio R3 | S1600 | 03:26.14 | +14.45 +3.25 | 120.5 +2.09 |
9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BABAK Ondrej Opel Corsa S1600 | S1600 | 03:27.66 | +15.97 +1.52 | 119.6 +2.31 |
10. | | Kubas Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:29.99 | +18.30 +2.33 | 118.3 +2.65 |
11. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NAWLOKA Maciek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:37.71 | +26.02 +7.72 | 114.1 +3.77 |
12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Jan Fischer Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:39.18 | +27.49 +1.47 | 113.3 +3.98 |
13. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FOLTÝN Michal Toyota Celica st205 | A8 | 03:39.95 | +28.26 +0.77 | 112.9 +4.10 |
14. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CINK Pavel MG ZR Super 1600 | S1600 | 03:50.34 | +38.65 +10.39 | 107.8 +5.60 |
15. | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | RISTIC Uros Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:58.31 | +46.63 +7.97 | 104.2 +6.76 |
16. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | rysio86 Subaru Impreza N12 | N4 | 04:10.95 | +59.27 +12.64 | 99.0 +8.59 |
17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Metro6R4 Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:11.03 | +59.34 +0.07 | 99.0 +8.60 |
18. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | carlosnoia Ford Fiesta ST | N3 | 04:28.85 | +1:17.17 +17.82 | 92.4 +11.18 |
19. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | jako Suzuki Ignis S1600 | S1600 | 04:49.13 | +1:37.44 +20.28 | 85.9 +14.12 |
20. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HORA Marek Ford Fiesta S1600 | S1600 | 04:54.57 | +1:42.88 +5.44 | 84.3 +14.91 |
21. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANEK David Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +1:17.12 | 66.8 +26.09 |
= | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Danny_Einert Lada Kalina R2 | A6 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CICHOŃ Sebastian Lada Samara 1600 | A6 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | senyuk misha Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | Merlis Rand Subaru Impreza N14 | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | Kontinent Motorsport Lada Kalina R2 | A6 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Vaso Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOUTSKY Dominik Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | | ModyOes(PL) Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOMOLA Radim Subaru Impreza N12 | N4 | 06:11.69 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 66.8 +26.09 |
31. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RYCHTAR Jiri Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 06:19.40 03:00.00 | +3:07.71 +7.71 | 65.5 +27.20 |
32. | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | KOVACS Martin Suzuki Swift S1600 | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +6.73 | 64.3 +28.18 |
= | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | toño fernandez Renault Clio S1600 | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +0.00 | 64.3 +28.18 |
= | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Henioo Renault Clio S1600 | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +0.00 | 64.3 +28.18 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMECEK Patrik Citroen C2 S1600 | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +0.00 | 64.3 +28.18 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAM Erik MG ZR Super 1600 | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +0.00 | 64.3 +28.18 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Vojtech Skoda Fabia Kit Car | S1600 | 06:26.14 03:00.00 | +3:14.45 +0.00 | 64.3 +28.18 |
38. | | Kepa Arek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:37.71 03:00.00 | +3:26.02 +11.58 | 62.5 +29.86 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | indexo Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:37.71 03:00.00 | +3:26.02 +0.00 | 62.5 +29.86 |
40. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BUCZKOWSKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:39.95 03:00.00 | +3:28.26 +2.24 | 62.1 +30.18 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SMEIDLER Ivo Lancia Delta | A8 | 06:39.95 03:00.00 | +3:28.26 +0.00 | 62.1 +30.18 |
= | ![Hungary Hungary](images/flgs/HU.gif) | borjuhh Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:39.95 03:00.00 | +3:28.26 +0.00 | 62.1 +30.18 |
= | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:39.95 03:00.00 | +3:28.26 +0.00 | 62.1 +30.18 |
44. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZMIK Martin Lancia Delta | A8 | 08:09.95 04:30.00 | +4:58.26 +1:30.00 | 50.7 +43.23 |