# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | VELOSO Miguel angel Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 60:14.13 | | 82.5   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ARAUJO Isidro Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 60:23.28 | +9.15 +9.15 | 82.3 +0.11 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SAGRERAA Enzo Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 61:15.15 | +1:01.02 +51.87 | 81.1 +0.74 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Jesus Montesinos Espin Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 64:14.43 | +4:00.30 +2:59.28 | 77.3 +2.90 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOHNAL Michal Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:42.05 05:00.00 | +4:27.92 +27.62 | 76.8 +3.24 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SORIA Paulo Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 65:08.36 05:00.00 | +4:54.23 +26.31 | 76.3 +3.55 |
7. | +1 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | LEDESMA Ariel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 66:09.81 | +5:55.68 +1:01.45 | 75.1 +4.30 |
8. | +1 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | gemza22 Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 66:38.57 | +6:24.44 +28.76 | 74.5 +4.64 |
9. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DE LA FUENTE David Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 66:53.71 | +6:39.58 +15.14 | 74.3 +4.83 |
10. | +1 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | RAMALLO Agustin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:11.21 | +6:57.08 +17.50 | 73.9 +5.04 |
11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 67:12.58 05:00.00 | +6:58.45 +1.37 | 73.9 +5.05 |
12. | +1 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | VARAS Ariel Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 69:04.29 | +8:50.16 +1:51.71 | 71.9 +6.40 |
13. | +1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | STEIN Torsten Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 69:51.29 10:00.00 | +9:37.16 +47.00 | 71.1 +6.97 |
14. | -7 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | KOCHETKOV Anton Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 70:47.18 10:00.00 | +10:33.05 +55.90 | 70.2 +7.65 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | LEBRERO Jorge Renault Clio 16S Williams GrpA | H/A | 72:22.02 | +12:07.89 +1:34.83 | 68.7 +8.79 |
16. | +2 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | BERNARDINI Roberto Audi 200 quattro GrpA | H/A | 75:15.18 05:00.00 | +15:01.05 +2:53.16 | 66.0 +10.88 |
17. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALENOVSKY Jakub Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 75:44.27 10:10.00 | +15:30.14 +29.09 | 65.6 +11.23 |
18. | -2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | DIANO Dario Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 76:33.22 05:00.00 | +16:19.10 +48.96 | 64.9 +11.82 |
19. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ORTIZ jeroni Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 76:34.62 11:00.00 | +16:20.49 +1.39 | 64.9 +11.84 |
20. | -3 | ![Uruguay Uruguay](images/flgs/UY.gif) | VIVESKUPFER Martin Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 78:15.49 15:00.00 | +18:01.35 +1:40.87 | 63.5 +13.06 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Philippines Philippines](images/flgs/PH.gif) | LEONARDO Johann Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 81:31.20 05:00.00 | +21:17.07 +3:15.71 | 60.9 +15.42 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | SOSA Marco Antonio Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 90:58.14 25:00.00 | +30:44.01 +9:26.94 | 54.6 +22.27 |