# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KOWAL Miroslaw Hyundai i20 Coupe WRC 2020 | RC1 | 51:26.09 | | 100.1   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | STENER Pawel Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 51:38.14 | +12.05 +12.05 | 99.7 +0.14 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | PIEKOS Marcin Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 51:50.72 | +24.63 +12.58 | 99.3 +0.29 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | VICHOS John Hyundai i20 Coupe WRC 2020 | RC1 | 52:17.22 | +51.13 +26.50 | 98.5 +0.60 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JAKUBCZYK Dariusz Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 55:10.88 | +3:44.79 +2:53.66 | 93.3 +2.62 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ZYZAK Damian Hyundai i20 R5 | RC2 | 56:15.11 | +4:49.02 +1:04.23 | 91.5 +3.37 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZEWCZYK Patryk Ford Fiesta WRC 2019 | RC1 | 56:27.39 | +5:01.30 +12.28 | 91.2 +3.51 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRZYZOWSKI Lukasz Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:08.89 | +5:42.80 +41.50 | 90.1 +4.00 |
9. | +1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | MALLIS George Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 57:53.51 | +6:27.42 +44.62 | 88.9 +4.52 |
10. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Ryszard LAUDACKI Ford Fiesta Rally2 | RC2 | 58:15.98 00:10.00 | +6:49.89 +22.47 | 88.4 +4.78 |
11. | +2 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | LAPINSKAS Remigijus Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 58:20.79 | +6:54.70 +4.80 | 88.2 +4.83 |
12. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TOMASZ MOSKALA Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 58:26.12 | +7:00.03 +5.33 | 88.1 +4.90 |
13. | -2 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | TSAKNIAS Nikos Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 58:39.28 | +7:13.19 +13.16 | 87.8 +5.05 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | RIVAS Diego Renault Clio III R3 | RC3 | 58:49.90 | +7:23.81 +10.62 | 87.5 +5.17 |
15. | +1 | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | KAPETANEAS Panagiotis Honda Civic Type R(FN2) R3 | RC3 | 59:47.18 00:10.00 | +8:21.09 +57.28 | 86.1 +5.84 |
16. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZTWIERTNIA Jan Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 59:47.92 | +8:21.83 +0.74 | 86.1 +5.85 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | FURTEK-Mariusz Skoda Fabia R5 evo | RC2 | 60:27.65 | +9:01.55 +39.72 | 85.1 +6.31 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Greece Greece](images/flgs/GR.gif) | KOTSEKIDIS Nikolaos Opel ADAM R2 | RC4 | 60:37.60 | +9:11.51 +9.94 | 84.9 +6.43 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | OGRODZKI Marek Toyota Celica 2000GT-FOUR RC (ST185) GrpA | H/A | 61:14.98 | +9:48.89 +37.38 | 84.0 +6.86 |
20. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | Sakhnevych Taras Ford Fiesta Mk VIII R2 | RC4 | 61:16.09 | +9:50.00 +1.11 | 84.0 +6.88 |
21. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Damian Skupień Opel ADAM R2 | RC4 | 61:30.63 00:50.00 | +10:04.54 +14.54 | 83.7 +7.05 |
22. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARTIN Carles Ford Fiesta Rally4 | RC4 | 64:17.91 00:10.00 | +12:51.82 +2:47.28 | 80.1 +9.00 |
23. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RATKA Maciej Ford Fiesta Rally4 | RC4 | 66:29.81 | +15:03.72 +2:11.90 | 77.4 +10.53 |
24. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | Airam Fleitas Peugeot 208 R2 | RC4 | 82:38.04 25:00.00 | +31:11.95 +16:08.23 | 62.3 +21.82 |